TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Błąd o treści: "W tej chwili nie można wyłączyć połączenia"

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Błąd o treści: "W tej chwili nie można wyłączyć połączenia"

Postprzez Fumar » 07 Sty 2010, 23:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Witam,

Jestem nowym użytkownikiem na forum, także z okazji pierwszego posta, chciałbym wszystkich pozdrowić ;-)
Mój problem widziałem już w Internecie, jednak nie mogłem znaleźć konkretnego rozwiązania. Otóż, podczas wchodzenia do Połączeń sieciowych klikam na bieżące połączenie i klikam "Wyłącz". Wyskakuje błąd o treści:

Kod: Zaznacz wszystko
W tej chwili nie można wyłączyć połączenia. Być może to połączenie korzysta z jednego lub więcej protokołów nie obsługujących standardu Plug-And-Play lub zostało zainicjowane przez innego użytkownika lub konto systemowe.


Chciałbym zaznaczyć, że wcześniej bez problemu mogłem rozłączać i ponownie włączać to połączenie. Kaspersky Anti-Virus nic nie znalazł. Anti-Malware znalazł, ale usunął te elementy.

Anti-Malwere:
http://www.wklej.eu/index.php?id=b9b6e6723b

HiJackThis:
http://www.wklej.eu/index.php?id=cf3f0f69a6

ComboFix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=9eb75c3ed1

Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu oraz jeśli są jakieś inne - o jakieś rady.
Pozdrawiam, Fumar
Fumar
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 07 Sty 2010, 23:17

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez mateo8898 » 08 Sty 2010, 15:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


To co znalazł Malwarebytes to tylko jakiś strzęp w rejestrze, i pozostałości w punktach przywracania.

Log z Combofixa ucięty, wrzuć go na [strona nie jest już dostępna] lub [strona nie jest już dostępna]
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez Fumar » 09 Sty 2010, 15:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Rzeczywiście, nie zauważyłem że zjadło.

Kod: Zaznacz wszystko
http://wklej.to/mffx
http://wklej.to/DnNp


Może teraz jest ktoś w stanie mi pomóc? :-)

P.S. Dzięki ;-)
Fumar
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 07 Sty 2010, 23:17

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez mateo8898 » 09 Sty 2010, 19:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


Odinstaluj Winamp Toolbar

Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MSMSGS"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"FLMOFFICE4DMOUSE"=-
"ATIPTA"=-
"StartCCC"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"Adobe ARM"=-
"WinampAgent"=-

Plik -> Zapisz jako -> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG -> uruchom utworzony plik i potwierdź

W logach nic nie ma.

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Mój problem widziałem już w Internecie, jednak nie mogłem znaleźć konkretnego rozwiązania. Otóż, podczas wchodzenia do Połączeń sieciowych klikam na bieżące połączenie i klikam "Wyłącz". Wyskakuje błąd o treści:
W tej chwili nie można wyłączyć połączenia. Być może to połączenie korzysta z jednego lub więcej protokołów nie obsługujących standardu Plug-And-Play lub zostało zainicjowane przez innego użytkownika lub konto systemowe.

No faktycznie przyczyn może być sporo, więc napisz może czego już próbowałeś. Czy nie zaczęło się to dziać po zainstalowaniu jakiegoś programu???
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez Fumar » 09 Sty 2010, 21:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Hej,

Gotowe. Zastanawiam się, ale jakoś nic nie przychodzi mi na myśl, prócz ATI Catalyst. Można usunąć ten program tak, aby zostały tylko sterowniki? Moja karta graficzna to Radeon 9600 Series. A może usnąć to dziadostwo i zainstalować jeszcze raz, ale sam sterownik? Reszta programów wydaje się być ok, chociaż to ATI to pewnie i tak nie groźne... (EDIT, Usunąłem Catalyst, jednak problem nie zniknął)

Od czego zacząłem? Od usuwania właśnie syfu którego nie używam. Odinstalowuje programy które mi są nie potrzebne lub podejrzane. Sprawdziłem system kilkoma antyvirami żeby wykluczyć wirusy.

EDIT: Usunąłem kilka zbędnych programów (wraz z folderami na dysku - pozostałości), przeskanowałem dyski Kasperskym, CCleanerem i Anti-Malware. Następnie znowu usunięcie zbędnych plików przez OTC i profilaktycznie defragmentacja wszystkich 3 partycji i sprawdzenie błędów (ale wcześniej narzędziami Widnowsa "Oczyszczenie dysku" potraktowałem C: D: i E:). To chyba wszystko co zrobiłem wydaje mi się, że wszystko co podejrzane zostało usunięte, ale błąd nadal wyskakuje.

Moja sieć wygląda tak, że mam komputer stacjonarny - do niego podłączony jest router sieci WiFi. W domu z sieci korzystają trzy laptopy i właśnie ten komputer stacjonarny. To właśnie na nim nie mogę "rozłączyć" Internetu. Może to będzie jakaś wskazówka.
Fumar
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 07 Sty 2010, 23:17

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez mateo8898 » 10 Sty 2010, 13:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


Spróbuj przy wyłączonym antywirusie, firewallu itp.
Zobacz także:
Kod: Zaznacz wszystko
http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t298147.html
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1211609.html
forum.dobreprogramy.pl/post720377.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez Fumar » 10 Sty 2010, 21:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Hej.

Próbowałem - błąd występuje nadal.
Fora - niestety mi nie pomogły. Usunąłem starą kartę sieciową i próbowałem wyłączyć - niestety bez skutku.
Strasznie jest ten problem uporczywy, bo czasem po prostu wymagany jest restart sieci, a restartować kompa czasem się w ogóle nie opłaca.
Póki co nic nie pomaga, nie wiem w czym tkwi sęk :/

Pozdrawiam!
Fumar
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 07 Sty 2010, 23:17

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez mateo8898 » 10 Sty 2010, 21:28

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


Hmm, w takim razie proponuję napisać w innym dziale forum, tam prędzej otrzymasz pomoc
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez Fumar » 11 Sty 2010, 23:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Dzięki bardzo za chęci! :-)
Fumar
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 07 Sty 2010, 23:17

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

Postprzez Kosmo » 15 Sty 2010, 18:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Posiadam router i mam ten sam problem w wyłącz, gdyż mam 2 karty sieciowe z czego jedna wirtualna (tworzy się podczas instalacji sterowników) i przy próbie wyłączenia mam ten sam kłopot, jednak mi się udało wyłączyć w inny sposób. Wejdź w opcje swojej karty sieciowej (poprzez pnel sterowania ->połączenia sieciowe). Kliknij konfiguruj i w tej zakładce kliknij wyłącz. Mi pomogło i nie ma teraz zbędnej karty sieciowej uruchomionej :)
Intel Core2 Duo E8400 ov.3,8Ghz, ASUS P5K/EPU, Patriot PDC22G6400ELK 4x1024MB 800MHz, Nvidia Geforce GTX570, WD Black 512GB, Fatal1ty 550W, Obudowa jakaś Easy Touch :)
Awatar użytkownika
Kosmo
Postujący
Postujący
 
Posty: 206
Dołączenie: 09 Mar 2009, 21:33
Miejscowość: Bytom


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron