LUCT MU-Online
Zapowiada się obiecująca rozgrywka!
Tak jak obiecywałem - odpalę serwer jak najszybciej o ile nic po drodze się nie stanie i nic ważniejszego nie zostanie na ostatnią chwilę.
Dzięki BETA Testom udało się rozwiązać kilka problemów które wyszły w praniu, zaczęło się na Box Of Luck a skończyło na kłótni z usługodawcą hostingu.
Na dzień dzisiejszy wszystko jest skonfigurowane i nic nie stoi na przeszkodzie odpalenia serwera np. jutro, ale wolę na spokojnie przegrać swoje godziny
i na własnej skórze, przy piwie posprawdzać niektóre ważniejsze sprawy.
Dobrze zapoznajcie się z configiem serwera, niestety na propozycje już za późno ale może w przyszłości, czemu nie?
LUCT MU-Online, a dokładnie serwer medium o którym tu mowa to nie będzie "kolejny serwer" typu CTRL+C i CTRL+V,
od wielu tygodni konfigurowałem pliki tak, żeby serwer nie był może hardkorowy, ale napewno też nie medium.
Wiele godzin rozgrywki, system PVP godny uwagi, podobnie PVE i polowanie na bossy, wszystko to zostało skonfigurowane tak,
byście mieli problem ubić Bossa samemu, by był problem ubić Złotego w party - niektóre polowania potrzebują całych Gildii!
Wszystko co mogłem wyciągnąć z tego Sezonu - wyciągnąłem, a jeżeli nie to napewno będę kontynuował!
PVP - PVE - Party - Zen - LongTerm - Guild - Duel - Castle Siege
Strona: nie jest już dostępna
Forum: nie jest już dostępna
Hosting: GreenCloud, Anti-DDOS, Intel Xeon 3,5 mHZ, 8gb RAM, 300 SSD
Sezon MUOnline: Season 8 Extra Episode (nowe akcesoria)
Anti-hack: Przygotowany przez MUEMU (powiązany z plikami serwerowymi.
Forum społecznościowe: Na oddzielnym serwerze.
Tabela doświadczenia: Exp. dynamiczny, sprawdź poniżej
Tabela dropu: 15% na pozyskanie przedmiotu (więcej poniżej)
Tabela doświadczenia: EXP. dynamiczny a dokładniej o co chodzi, chcemy aby nowi gracze mogli
tak samo szybko i właśnie "dynamicznie" polepszać swój progress doganiając nawet starych wyjadaczy.
A o co tutaj chodzi - patrzcie niżej, i uważnie się wczytajcie.
Główny poziom doświadczenia - 1500X
Jeżeli jesteś od 10 do 20 Resetów - 1250X
Jeżeli jesteś od 20 do 30 Resetów - 1000X
Jeżeli jesteś od 30 do 40 Resetów - 700X
Jeżeli jesteś powyżej 40 Resetów - 500X
Drop nie zmienia się w żadnym wypadku - 15% to baza, i nic się nie zmieni.
System resów nie jest jakoś specjalnie unikatowo rozbudowany bo stwierdziłem że niema takiej potrzeby.
Główną walutą na naszym serwerze będzie zdecydowanie stary dobry "Zen", dlatego też żeby się "zresetować"
trzeba będzie wybulić niezłą kwotę, kto wie, na BECIE zdarzało się że poziom już był ale Zen nie,
tak to głównie wina używania MUHelper'a i bicie potworów AFK - ale to już nie mój problem.
Formuła: (Liczba Resów) X 270pkt. (do rozdania)
Koszt: 650,000 Zen
Przykład: jeżeli masz 10 Reset, za następny reset zapłacisz 650,000 Zen, dostaniesz 2340pkt. do rozdania.
I nie zapomnij że po 10 Resecie może się już grać nieco ciężej - zalecam zmienić mapę!
Reset via www, niema możliwości zrobienia resa w grze!
Zaostrzyliśmy conieco niektóre właściwości jeżeli chodzi o kwestię +Luck.
Poniżej podaję Succes Rate dla Chaos Machine oraz niektórych kamieni (Jeweli).
Devil Square Ticket Mix Rate 1-4 = 80%
Devil Square Ticket Mix Rate 5-7 = 60%
Blood Castle Ticket Mix Rate 1-8 = 60%
Item Boost Mix Rate +10 = 60%
Item Boost Mix Rate +11 = 60%
Item Boost Mix Rate +12 = 50%
Item Boost Mix Rate +13 = 50%
Item Boost Mix Rate +14 = 40%
Item Boost Mix Rate +15 = 40%
Jewel Of Bless = 100%
Jewel Of Soul = 60%
Jewel Of Life = 70%
Jewel Of Harmony = 50%
+Luck Option = +20% or +25%
Rate dla skrzydeł - elastyczny *można dokładać przedmioty.
Eventy zostały skonfigurowane na nowo i dzięki temu mamy nowe nagrody w BC i DS ale i też ciekawsze inwazje.
Na inwazjach możemy spotkać nietypowe potwory, które po zabiciu też mogą dać nam kamień bądź dobry przedmiot.
Trochę o Eventach:
Blood Castle
5-cio krotnie zwiększony został licznik HP dla Bramy i Statuy!
Możemy dostać znacznie więcej EXP'a niż przy normalnej rozgrywce, nawet 10%
Nagroda w BC to teraz 3X Chaos Card Mini (z nich wypadają różne kamienie, od Chaosa do Creationa)
Devil Square
10% wzrost dropu dla kamieni, kawałków Card Piece oraz nowych akcesoriów PVP
10% bonus do zdobywanego doświadczenia, w party nawet do 30%
Za 1-sze 3 misjca do wygrania znaczna ilość zen, nawet do 6,000,000 Zen!
Chaos Castle
Zwiększone otrzymywane obrażenia.
Zwiększone prawdopodobieństwo wypadnięcia z Areny
Zwiększony drop kamieni.
Kanturu Event
Ciężej jest znaleźć pierścień do Eventu
Bossy mają teraz po 30-40,000,000 HP, także Event dla Gildii/Party
Zwiększony EXP nawet do 10%
Raklion Event
Podwojone HP dla jaj oraz wywalony został z nich drop.
Selupan ma teraz ok. 50,000,000 HP - zalecam chodzenie parami.
Selupan dropi teraz lepsze przedmioty ale ma mniejsze prawdopodobieństwo na drop.
Selupan używa swoich nowych skillów.
EXP. zwiększony nawet do 20%
Double Goer & Imperial Guardian
Do 20% lepszy EXP
Mocniejsi przeciwnicy
Dużo lepsi bossowie oraz drop.
Balgass & Crywolf
Balgass ma około 70,000,000 HP
Jego sługusy mają ok. 5,000,000 HP
Zwiększony EXP. nawet do 20%
Medusa Swamp Of Calmness
W Swamp Of Calmness pojawia się co jakiś czas Medusa
Dropi najlepsze przedmioty i kamienie w grze
Ma ok. 90,000,000 HP i 3x większy atak, radzę bić w ok. 10 osób.
Pojawia się też jej siostra, ma podobne statystyki jak ona.
Moss Marechant
Pan się nic nie zmienił, drop. ustawiony Globalowo
Nikt nie wie kiedy się pojawia, ale się pojawia.
Pragnąłem wycisnąć z tych plików jak najwięcej, żeby każdy mógł cieszyć się tym czymś co właśnie
w Sezonie 8-mym najlepsze i powiem szczerze że większość spraw ogarnąłem i działają, więcej poniżej.
Długo nie będę pisał, nie będę też wysyłałbym formuł i nie wiadomo jakich tabelek, ale muszę napisać
że nad tą kwestią spędziliśmy najwięcej czasu i mam nadzieję że wszystko będzie tak jak należy.
Niema tutaj klasy OP (Overpowered) każdy vs. każdy - taka jest reguła! Co z tego że jesteś Elfem?
Masz dobry build, trochę doświadczenia? Ok - bądź TOP1 i nie martw się BK.
Podobnie z PVM - niema klasy rządzącej (ok, każdy wie że ES jest do expienia) i mogę zapewnić,
że Summonerką, RF'em czy Elfem będzie się Expić tak samo szybko jak SM'em, MG, DL'em czy BK
Spoty: niema spotów, podwojony a gdzieniegdzie potrojony respawn mobów z Globala.
Baza danych aż strzela od przepełnienia potworami.
Dodane zostały węże, a dokładniej Scrolle, dzięki którym możemy takiego węża wywołać.
Nie jest on super mocny czy silny, wręcz przeciwnie. To okazja na zdobycia Jewel'a.
Green Snake (Jewel Of Bless or Jewel Of Soul)
Yellow Snake (Jewel Of Bless, Jewel Of Soul or Jewel Of Life)
Purple Snake (Jewel Of Bless, Soul, Life, Blue Feather and Cape Of Lord)
Red Snake (Jewel Of Bless, Soul, Life, Creation Blue Feather and Cape Of Lord)
Chance for Scrolls drop (from monster) - 2,5%
Dodane zostały także nowe akcesoria PVP, które dropią:
Lorencia - Tarkan = No chance for drop PVP accessory
Tarkan - Raklion = 2% chance for drop PVP accessory
Większe szanse w Eventach
Dodany został także FireCracker (nowy)
Lorencia - Raklion = 4% for drop.
Better chances when Invasion is On.
Drops +7 - +9 Items for all classes.
Dodany także został Unique Weapon Box (nowy)
Kanturu2 - Raklion = 1,5%
75% szans na to że z niego coś wypadnie.
Jeżeli tak to może to być: Brova, Raven Stick, Striker Scepter, Aileen Bow, Chromatic Staff
30% szans na to że wypadnie w z opcją Excellent
25% szans że wypadnie Excellent +Luck
15% szans że wypadnie Excellent +L +2opt.
2% że wypadnie Excellent +L +3opcje.
Dropi także Talisman Of Luck (nowy)
2% szans na drop (tyle co Bless)
Zwiększa szanse powodzenia mixu o 1-5%
Oczywiście standardowo znajdują się, i są dostępne, wypadajki takie jak Silver czy Golden Medal bądź Box Of Heaven i tym podobne,
ale zawartości nie będę zdradzał bo poprostu mi się nie chce pisać tego, co już wiecie.
Mogę napisać tylko tylę że z pudełek tych (uniwersalnych) poziom przedmiotów został zwiększony z +3 na +6 i jest większa szansa na item +L,
Czyli podnoście wszystko co dziwne!
W pełni sprawny jest także system kopania kamyków, nie tyle co sprawny ale i udoskonalony.
Nowe miejsca do kopania pojawiają się regularnie co 4H na mapach które już dobrze znacie.
Szansa na wykopania jakiegokolwiek kamienia z małego źródła: 49% (na 90% będzie to Soul)
Szansa na wykopanie kamienia z średniego źródła: 45% (na 90% będzie to Bless)
Szansa na wykopanie kamienia z dużego źródła: 40% (na 90% będzie to Life)
Małych miejsc na każdy save-zone: 3
Średnich miejsc na każdy save-zone: 2
Dużych miejsc na każdy save-zone: 1
Wartości mogą ulec zmianie po starcie serwera (wszystko będzie szło do przodu to i nagrody też)
Nowe Save-Zony, strefy bezpieczne by uniknąć częstego PK
Nowe UI dla potworów - są w stanie nas gonić!
Nowe MUUNY - zostały dodane 2 nowe MUUNY i ich Ewolucje!
MuROOMY - w pełni sprawny i wypłacalny - mini-gierska z nagrodami
Nowe przedmioty - nowe przedmioty do stworzenia w Chaos Machine!
Roulette Day - dzień wybierany przez administratora gdzie za drobnym Donate (1$) możemy wziąć udział w losowaniu ciekawych przedmiotów.
Great Bosses Day - administrator wyrzuca księgi przywoływań takich jak Złoty Smok czy Złoty Erohim
Hide & Seek Day - zabawa w chowanego na maxa, przebieram się za Behamuta a wy szukacie mnie w Atlans!
Lorencia Racing Time - wyścigi na dorze przy użyciu dinoratów!
Forum Events - rysowanie, pisanie tekstów, najaktywniejszy użytkownik - wszystko będzie nagrodzone!
Nagrody pieniężne - przy dobrym rozwoju serwera będę mógł także zaoferować wam nagrody pieniężne!