TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Błąd run.dll

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 03 Gru 2015, 16:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Witam.
Mam problem z systemem. Myślę, że jest to spowodowane infekcją, a jaki się to w sposób taki, że przy uruchamianiu wyskakuje błąd LoyalestAdversity.dll. Wyłączam go, a potem aby cokolwiek zrobić na komputerze muszę w procesach wyłączyć run.dll. Tu są logi z programu FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=3afa6ce05a
Jeszcze jeden plik shortcut
http://www.wklej.eu/index.php?id=a2fbbfc6b4

Proszę o pomoc.
sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 03 Gru 2015, 17:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


nie mam możliwości zrobienie logów innym programem bo problem występuje w komputerze ojca a mieszkam od niego 25km
proszę o pomoc
sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez mateo8898 » 03 Gru 2015, 17:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Z FRST powinien być jeszcze log Addition.txt
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 06 Gru 2015, 10:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


mateo tam są oba wklejony w pierwszym linku
sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 06 Gru 2015, 11:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez mateo8898 » 06 Gru 2015, 21:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [926896 2012-09-23] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "" <======= UWAGA
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości
StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe hxxp://www.yoursearching.com/?type=sc&ts=1168642033&z=8e3e3b35361ec66dcf18411g9z1zateg7c5t3c1t4e&from=cornl&uid=WDCXWD600BB-00CAA1_WD-WMA8F1227675
FF Extension: Video AdBlock for Firefox - C:\Documents and Settings\Wąsaty\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\qcvisbrs.default\Extensions\{a00bef25-f21a-4539-adbb-b179b29e2b92} [2015-12-03] [Brak podpisu cyfrowego]
S4 IntelIde; Brak ImagePath
S1 wfdrvr_vt_1_10_0_28; system32\drivers\wfdrvr_vt_1_10_0_28.sys [X]
U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
2015-12-03 13:32 - 2007-01-12 23:29 - 00000448 _____ C:\WINDOWS\Tasks\ReinduceCupV2.job
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exeLoyalestAdversity.dll
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 12 Gru 2015, 19:36

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 12 Gru 2015, 19:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez mateo8898 » 13 Gru 2015, 22:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Czy problem ustąpił?
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Błąd run.dll

Postprzez sebatoczek » 05 Sty 2016, 14:52

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


tak dziękuje, zamykamy
sebatoczek
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 7
Dołączenie: 03 Gru 2015, 15:05

Re: Błąd run.dll

Postprzez mateo8898 » 10 Sty 2016, 22:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


To tylko jeszcze wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]