TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Błąd sysmenu.dll

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Błąd sysmenu.dll

Postprzez jokam » 15 Lip 2015, 10:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:36.0) Gecko/20100101 Firefox/36.0


Witam
Mam problem z systemem win7. Po aktualizacji essential po uruchomieniu wyskakuje mi błąd brak pliku sysmenu.dlll
Mam logi z FRST
http://www.wklej.eu/index.php?id=7921bedb48
http://www.wklej.eu/index.php?id=845f19f48f
http://www.wklej.eu/index.php?id=a7bd28f197
logi z OLT
http://www.wklej.eu/index.php?id=6b34bb0eb9
http://www.wklej.eu/index.php?id=a7bd28f197

Proszę o pomoc, bo wyskakujące okienka są bardzo denerwujące.
jokam
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 15 Lip 2015, 10:20

Re: Błąd sysmenu.dll

Postprzez mateo8898 » 15 Lip 2015, 14:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Odinstaluj McAfee Security Scan Plus, Shopping App by Ask, YouTube Accelerator. Następnie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [ApnTBMon] => C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe [1684360 2015-05-26] (APN)
Startup: C:\Users\Mirek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2010.lnk [2014-07-17]
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-925981374-3098899022-580806518-1000 -> 4C73684BB125480E8364A89841A5AB40 URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss_wls&mntrId=689A001E101F82A7&affID=123627&tt=110713_9126&tsp=4943
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-925981374-3098899022-580806518-1000 -> {408F9615-A473-4292-B48D-46A4AC8F3A14} URL = http://www.search.ask.com/web?tpid=ORJ-ST-SPE&o=APN11467&pf=V7&p2=^BED^OSJ000^YY^PL&gct=&itbv=12.18.0.81&apn_uid=915D6246-3BEA-454B-9A0D-8F31E220F45D&apn_ptnrs=BED&apn_dtid=^OSJ000^YY^PL&apn_dbr=cr_38.0.2125.104&doi=2014-10-21&trgb=CR&q={searchTerms}&psv=&pt=tb
CHR Extension: (ShopperPro) - C:\Users\Mirek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ojhagnahfpegocdhlopgljpaafeogmcc [2014-01-11]
HR HKLM\...\Chrome\Extension: [aaaaahaeginbdcckocjkhbciadcafnep] - C:\ProgramData\AskPartnerNetwork\Toolbar\Shared\CRX\aaaaahaeginbdcckocjkhbciadcafnep.crx [2015-05-26]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca] - C:\ProgramData\AskPartnerNetwork\Toolbar\Shared\CRX\aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca.crx [2015-05-26]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aaaaahaeginbdcckocjkhbciadcafnep] - C:\ProgramData\AskPartnerNetwork\Toolbar\Shared\CRX\aaaaahaeginbdcckocjkhbciadcafnep.crx [2015-05-26]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca] - C:\ProgramData\AskPartnerNetwork\Toolbar\Shared\CRX\aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca.crx [2015-05-26]
S2 ACDaemon; C:\Program Files (x86)\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe [X]
S2 sbmntr; \??\C:\PROGRA~2\YTDOWN~1\sbmntr.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
Task: {17E88A48-8B37-4C11-A6CF-DB63003D8424} - \Sense-chromeinstaller No Task File <==== ATTENTION
Task: {18019C65-BB12-4E3D-8F70-7AD19A4B1FB3} - \Object Browser-enabler No Task File <==== ATTENTION
Task: {19DC0670-3A96-48F6-B443-9A6F6EFE479D} - \Sense-codedownloader No Task File <==== ATTENTION
Task: {1B9CA387-9B6A-4305-9DA8-0975F1CB4B5C} - \Object Browser-chromeinstaller No Task File <==== ATTENTION
Task: {4E32DED6-B219-40E5-832B-8D36B6EFEFD6} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Multimedia\SMupdate3 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update3 <==== ATTENTION
Task: {526320C6-05EB-4E63-89CD-4E5EE05F938B} - \Sense-firefoxinstaller No Task File <==== ATTENTION
C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll
Task: {66FD3271-5AC5-4E00-BE15-F5C3379DFFD2} - \Sense-enabler No Task File <==== ATTENTION
Task: {6A823BDA-06C9-42C8-86D0-B3716000616A} - System32\Tasks\YTAUpdate => C:\PROGRA~2\YOUTUB~2\Updater.exe <==== ATTENTION
Task: {6CD02894-CEEB-4974-BB2C-DD4F5C849E81} - \Object Browser-codedownloader No Task File <==== ATTENTION
Task: {78BDDAA0-ED37-42F8-90AB-CCA13CCA0A37} - System32\Tasks\ShopperProUpd => C:\Program Files (x86)\ShopperPro\updater.exe <==== ATTENTION
Task: {815044A9-60A7-4EFC-9917-413A180145CA} - \Object Browser-firefoxinstaller No Task File <==== ATTENTION
Task: {84314A58-C8C9-403A-8828-99A8AD19F456} - System32\Tasks\YTDownloaderUpd => C:\Program Files (x86)\YTDownloader\updater.exe <==== ATTENTION
C:\Program Files (x86)\ShopperPro
C:\Program Files (x86)\YTDownloader
Task: {8C2504CA-4331-481A-925C-D471AD6E45AC} - \ShopperPro No Task File <==== ATTENTION
Task: {9F0FDCA0-9C76-4DC4-8B75-F020014D3BF9} - System32\Tasks\YTAUpdate_logon => C:\PROGRA~2\YOUTUB~2\Updater.exe <==== ATTENTION
Task: {B339624A-EB82-42CB-B2C7-0AF0F939AB8E} - \Sense-updater No Task File <==== ATTENTION
Task: {D21BE088-EC88-4B06-986E-F740549CD414} - \Object Browser-updater No Task File <==== ATTENTION
Task: {E1D4E64A-0A1F-4387-A5AC-3482819E3080} - System32\Tasks\SMupdate1 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update1 <==== ATTENTION
Task: {F0346244-4B07-4373-9112-89B50785645B} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Maintenance\SMupdate2 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update2 <==== ATTENTION
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Błąd sysmenu.dll

Postprzez jokam » 28 Lip 2015, 05:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Zadziałało, dzieki.
jokam
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 15 Lip 2015, 10:20

Re: Błąd sysmenu.dll

Postprzez mateo8898 » 28 Lip 2015, 17:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Czekamy.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]