przez JEDREK » 23 Kwi 2009, 12:18
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.9) Gecko/2009040821 Firefox/3.0.9
Aktualizuj Firmware, zmień program jeśli nie zatrybi serwis. Miałem podobny problem nagrywarka wylądowała w serwisie (wymiana na nową) a próby nagrywania skończyły się dwudziestoma zmarnowanymi płytami...
Kup płytę RW i spróbuj nagrać coś innego jeśli błąd będzie się ciągle pojawiał oddaj do naprawy...
Ja tu tylko sprzątam... i5 3570 @ 4,3 GHz + Noctua NH-U12P, Asus P8Z77-V, Corsair DDR3 2x8GB
@ 2060MHz CL10 Ven., MSI GTX 1080 8GB, Samsung SSD 850 EVO 1 TB, Samsung DVD SH-222BB, NZXT Tempest, Corsair AX860i 860W,
WIN 10 [x64]