UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2; Tablet PC 2.0; .NET CLR 3.0.30618; .NET CLR 3.5.30729)
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5 GTB5
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5 (.NET CLR 3.5.30729)
UA: Linux Ubuntu 9.04
gmdorota napisał(a):Witam
mam prośbę o pomoc. Pojawił mi się błękitny ekran - i to wyjątkowo wredny. Bez komunikatu błędu, bez restartu, bez reakcji. Po włączeniu pojawia się standardowa ikona Windows XP i za chwilę niebieski ekran. Komputer się zawiesza, nie reaguje na nic. Co mam zrobić ?
Będę wdzięczna za pomoc.
PS wczoraj córka siedziała w internecie - być moze coś sciągnęła. Dziś rano jeszcze udało mi się sciągnąć pocztę po czym nastąpiło "trwałe zawieszenie"...
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5
VampirLord napisał(a):gmdorota napisał(a):Witam
spisujesz numer błędu i wpisujesz go w google i powinno być rozwiązanie
jak nie to pisz na forum
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]