TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Bluescreen przy ściaganiu plików z internetu

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Bluescreen przy ściaganiu plików z internetu

Postprzez hajos798 » 22 Maj 2012, 09:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Witam mam problem od niedawna.
Mam laptopa Acer 5738G i ostatnio wyskakuje mi bardzo często bluescreen przy ściąganiu plików z internetu lub przesyłaniu danych przez sieć LAN.
Poniżej wklejam linki do kilku dump'ów.
Mam nadzieję że coś będzie można z tego odczytać.

http://www.mediafire.com/?6xpxnm99u9d991t

Z góry dziękuję !
hajos798
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 22 Maj 2012, 09:19

Re: Bluescreen przy ściaganiu plików z internetu

Postprzez bajbus » 22 Maj 2012, 10:07

PostUA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.5.26955/27.1741; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10


bajbus
 

Re: Bluescreen przy ściaganiu plików z internetu

Postprzez hajos798 » 22 Maj 2012, 10:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Logi z OTL:
Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=25dc5a208f
OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=81562f4627

Jak robie odczyt z gmera to mi wywala bluescreen, sprobuje jeszcze kilka razy moze sie w koncu uda. Ale wątpię, 4 razy próbowałem
hajos798
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 22 Maj 2012, 09:19

Re: Bluescreen przy ściaganiu plików z internetu

Postprzez bajbus » 22 Maj 2012, 11:11

PostUA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.5.26955/27.1741; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10


bajbus
 

Re: Bluescreen przy ściaganiu plików z internetu

Postprzez kominekl » 22 Maj 2012, 15:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Odinstaluj -> Bing Bar i Ask Toolbar.

Następnie wejdź w START -> URUCHOM -> Msconfig -> Usługi -> odznacz usługę -> Windows Defender i Skype Update.

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

Kod: Zaznacz wszystko
:OTL

IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
IE - HKU\S-1-5-21-1612245974-1016800849-3993599270-1003\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE - HKU\S-1-5-21-1612245974-1016800849-3993599270-1003\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
O4 - HKLM..\Run: []  File not found

:Files
C:\Program Files\Ask.com
C:\Windows\tasks\*.job
C:\Program Files\Microsoft\BingBar
C:\Users\Princess\AppData\Local\Temp

:Reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"IAAnotif"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1612245974-1016800849-3993599270-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"DAEMON Tools Lite"=-

:Commands
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL + brakujący log z TDSSKiller.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]