TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Brak dostępu do internetu

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Brak dostępu do internetu

Postprzez elsemen » 20 Paź 2008, 19:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


Witam,

Mam problem z moim internetem, gdyż nie działa on normalnie. Aby wejść do internetu muszę wchodzić przez system awaryjny. Mam router SMC ( konfigurowałem go na nowo i nic nie pomogło ) Problem tkwi w DNS'ach, ponieważ przy kliknięciu na dole w pasku - monitorów, później zakładka dalej i przycisk napraw wszystko odświeża oprócz DNS'ów ( wyskakuje błąd, że nie można naprawić ). Nie mam pojęcia jak mogę sobie z tym poradzić. Może wy coś wiecie na ten temat?

Nie piszcie " spróbuj jeszcze raz przeinstalować router " - bo to nic nie daje ustawiałem go i przeinstalowywałem chyba z 50 razy na różne sposoby.

Proxy? Nie nie nie - nie łaczę/używam proxy i w przeglądarce czy w programach mam zawsze ustawione na wyłączone/określ automatycznie ( próbowałem nawet z proxy, ale niestety ).

Chyba to wszystko z ważniejszych rzeczy. Proszę specjalistów o pomoc :D

Przypomniało mi się " mam zmienne ip " więc ręczna konfiguracja nic tutaj nie zdziała - usługę mam w dialogu i łączę się przez aplikację " PPPoE " - W przypadku posiadania routera aplikacja staje się bezużyteczna, ponieważ router przechowuje wszystkie dane ( i tak chodziło ). Tylko ostatnio coś jakimś cudem się popieprzyło :/
elsemen
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 20 Paź 2008, 19:47

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez cosik_ktosik » 20 Paź 2008, 19:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


W menu start->uruchom, wpisz cmd
W nowym oknie wpisz:
ipconfig /flushdns

Jak nie pomaga, to ustaw ręcznie w komputerze na OpenDNSy:
208.67.222.222
208.67.220.220
Awatar użytkownika
cosik_ktosik
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 811
Dołączenie: 25 Wrz 2008, 18:00
Pochwały: 37

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez elsemen » 20 Paź 2008, 20:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


Zrobiłem to co radziłeś ale teraz jest kolejny błąd. Polega na tym, że nie mogę wykonać polecenia czyszczenia dns. Zresztą patrz:

Taki błąd podczas próby naprawienia:
Image

Tak wpisałem te Open Dns' y:
ImageImage

A tutaj słynny cmd:
ImageImage

Co teraz? :/ Totalna masakra.
elsemen
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 20 Paź 2008, 19:47

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez cosik_ktosik » 20 Paź 2008, 20:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


A w ogóle system pobrał adres IP/maskę/bramę?
Wyłącz zaporę sieciową.

Włącz kartę sieciową na nowo.
Ewentualnie napraw rejestr poprzez odinstalowanie karty sieciowej w Menedżerze urządzeń. Włącz komputer na nowo i niech system ją jeszcze raz zainstaluje.
Awatar użytkownika
cosik_ktosik
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 811
Dołączenie: 25 Wrz 2008, 18:00
Pochwały: 37

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez elsemen » 20 Paź 2008, 21:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


Tak wszystko automatycznie pobiera z routera spróbuje jeszcze odinstalować tą kartę sieciową.
elsemen
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 20 Paź 2008, 19:47

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez murarz777 » 20 Paź 2008, 22:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


A czekaj ostatnio nie mogłem zrobić czyszczenia DNS bo miałem wyłączoną usługę o nazwie
"Klient DNS"
Sprawdź czy u Ciebie jest włączona ta usługa :)
Człowiek, który porusza się w tłumie, nie dojdzie dalej niż inni. Ten, który chodzi samotnie, może znaleźć się tam gdzie jeszcze nikogo nie było.
Awatar użytkownika
murarz777
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1405
Dołączenie: 09 Lip 2007, 01:51
Miejscowość: nie wiem
Pochwały: 3

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez elsemen » 21 Paź 2008, 11:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


Nigdy nie miałem takiego klienta.
Jedyny jaki mam to Klient sieci Microsoft Networks
elsemen
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 20 Paź 2008, 19:47

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez 1jaa » 21 Paź 2008, 13:09

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Maxthon; .NET CLR 2.0.50727)


Od zawsze tak masz? Nie grzebałeś nic przy rejestrze systemu? Nie probowałeś optymalizować swojego systemu?

Start -> Uruchom -> services.msc
Odszukaj usługę Klient DNS i przestaw ją na tryb uruchamiania automatycznego.

Jak nie pomoże to daj komende w start -> uruchom -> net stop dnscache

Nastęnie jeszcze raz ipconfig / flushdns lub /registerdns

Jak nie pomoże to ściągnij winsockfix on naprawia połączenie sieciowe po usuwaniu niektórych szkodników oraz deinstalacji firewalli.

Jak to też nie pomoże, a korzystasz z akutalizaji to odinstaluj akutalizacje KB951748
Awatar użytkownika
1jaa
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1151
Dołączenie: 24 Sty 2006, 21:35
Pochwały: 2

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez elsemen » 21 Paź 2008, 15:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


Niestety nic nie pomogło :/

Nie wiem jak z odinstalowaniem tej aktualizacji bo nie wiem gdzie to zrobić.
W Dodaj/Usuń programy nie widzę takiej aktualki.
elsemen
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 20 Paź 2008, 19:47

Re: Brak dostępu do internetu

Postprzez Largeon » 05 Lis 2008, 20:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3


Jak masz płytkę do płyty głównej to zobacz czy tam są stery do karty sieciowej.
Intel Core i5-3570K + Zalman CNPS11X Extreme
MSI Z77A-GD55
ADATA Gaming DDR3 2x4GB 1600 Mhz
Radeon HD 6850 Asus 1GB (256bit) 790/1000/4000 Mhz
Dysk SSD Samsung SSD840 EVO 120GB SATAIII 2.5
Dysk HDD Seagate Barracuda 1TB 64MB SATA/600
Chieftec (CFT-650-14C) 650W
Awatar użytkownika
Largeon
Postujący
Postujący
 
Posty: 195
Dołączenie: 03 Cze 2005, 08:25
Miejscowość: Piła


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]