UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
Nie jest to raczej wina routera ponieważ laptop testowany był na trzech różnych routerach na których wcześniej działał bez problemu

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0

UA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows Phone 8.0; Trident/6.0; IEMobile/10.0; ARM; Touch; NOKIA; Lumia 620)

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
Rozwiąż problemy.
UA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows Phone 8.0; Trident/6.0; IEMobile/10.0; ARM; Touch; NOKIA; Lumia 620)

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0

UA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows Phone 8.0; Trident/6.0; IEMobile/10.0; ARM; Touch; NOKIA; Lumia 620)

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
w wyszukiwarce wpisz: cmd.exe i odpal plik przez prawoklik
Uruchom jako administrator
w oknie konsoli wpisz polecenie:ipconfig /flushdns

Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników