Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
31 Paź 2013, 18:00
Witam, otóż dokładnie wczoraj wystąpił u mnie problem z internetem, a mianowicie laptop łączy się z routerem jednak widnieje napis "Brak dostępu do internetu". Jeszcze przedwczoraj wieczorem internet śmigał, a wczoraj rano już nie można się było z nim połączyć. Dodam, że nie instalowałem w tym czasie żadnych aktualizacji (przynajmniej nie świadomie) i nie zmieniałem żadnych ustawień. Nie jest to raczej wina routera ponieważ laptop testowany był na trzech różnych routerach na których wcześniej działał bez problemu. Próbowałem podłączać go nawet po kablu i dalej lipa. Próbowałem również przywrócić system z wcześniej wykonanego punktu przywracania jednak tu natknąłem się na takie coś:
http://zapodaj.net/555043e5292ce.png.htmlRestartowałem kartę sieciową oraz sprawdzałem aktualność jej sterowników i nic nie pomogło. Dodam jeszcze że po pewnym czasie status sieci z "Brak dostępu do internetu" zmienia się na "Dostęp do internetu" lecz nic to nie daje i faktycznego dostępu nie ma. Nie znam się za bardzo na ustawieniach sieci więc liczę że ktoś rzuci jakąś dobrą radą.
P.S Jeśli chodzi o ustawienia uzyskiwania adresów to są na automatycznie tak jak gdy internet działał.
31 Paź 2013, 18:06
Nie jest to raczej wina routera ponieważ laptop testowany był na trzech różnych routerach na których wcześniej działał bez problemu
Ale podłączałeś te routery u siebie, czy byłeś z laptopem u kogoś innego i sprawdzałeś??
I drugie pytanie: czy oprócz laptopa korzystasz z innych urządzeń podłączonych do internetu przez ten router??
31 Paź 2013, 18:27
1)Dwa z nich mam u siebie w domu, a trzeci mam w mieszkaniu w Krakowie gdzie wczoraj byłem i właśnie tam wystąpił problem.
2) Tak, w domu korzystam z komputera stacjonarnego podłączonego po kablu oraz telefonu za pośrednictwem wifi i wszystko działa bez problemu, a z wcześniej wspomnianego routera w mieszkaniu korzystają moi współlokatorzy i nie mają żadnych problemów.
01 Lis 2013, 13:54
Logi są czyste. A sprawdź, czy problem występuje w trybie awaryjnym z obsługą sieci.
01 Lis 2013, 14:13
Tak, problem występuje również w trybie awaryjnym z obsługą sieci
01 Lis 2013, 21:36
A spróbuj prawoklik na ikonkę połączenia w tray`u

Rozwiąż problemy.
02 Lis 2013, 12:51
Nic z tego. "Nie można zidentyfikować problemu w ramach rozwiązywania problemów"
02 Lis 2013, 14:23
Hmm, odinstaluj Eseta na próbę.
02 Lis 2013, 14:48
Odinstalowałem eseta i wyczyściłem system ccleanerem i niestety nic to nie zmieniło
Edit: Próbowałem nawet reinstalu sterowników karty sieciowej, ale dalej lipa. Czytałem w necie, że z komendy ipconfig /all można coś wyczytać, ale średnio się na tym znam więc wklejam wynik tu :
http://www.wklej.eu/index.php?id=f6ca33a03e
04 Lis 2013, 19:11
Wejdź w Start

w wyszukiwarce wpisz:
cmd.exe i odpal plik przez prawoklik

Uruchom jako administrator

w oknie konsoli wpisz polecenie:
ipconfig /flushdns
zatwierdź ENTER.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.