TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Brak połączenia z Internetem – kod błędu 0x8E5E0247

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Brak połączenia z Internetem – kod błędu 0x8E5E0247

Postprzez Mario4 » 03 Wrz 2014, 09:15

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0; MAAU)


Dzień dobry,

Mam problem z połączeniem się z Internetem – gdy odpalam Internet Explorera pojawia się komunikat, że program Internet Explorer nie może otworzyć witryny sieci Web. Następnie w kolejnych okienkach, na które klikam pojawiają się: Diagnozuj problemy z połączeniami – Podczas rozwiązywania problemów wystąpił błąd – Problem uniemożliwia uruchomienie narzędzia do rozwiązywania problemów – Wyświetl szczegóły błędu. I tu otwiera się ramka z następującymi informacjami:

Identyfikator pakietu: Nieznany, Ścieżka: C:\Windows\diagnostics\system\networking, Kod błędu: 0x8E5E0247, Źródło: Aparat, Kontekst: Z ograniczeniami.
Z kolei przy odpaleniu Google Chrome pojawia się owszem strona wyszukiwarki, ale gdy chcę przejść dalej na jakąkolwiek stronę, to pojawia się komunikat, że Strona internetowa jest niedostępna. Nie można znaleźć serwera, ponieważ nie powiodło się wyszukiwanie DNS. Kod błędu: DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG.

Co ciekawe – gdy otwieram Centrum sieci i udostępniania, to widać, że komputer ma połączenie z siecią! W dodatku bez problemu działa Skype oraz antywirus, który ściąga uaktualnienia. Ale nie jestem w stanie otworzyć ani Explorera, ani Chroma. Nie mogę też uruchomić Free Call – tu pojawia się komunikat, że brak jest połączenia z Internetem.

Czy możecie powiedzieć, o co tu chodzi i jak to naprawić?

Pozdrawiam,

Mariusz
Mario4
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 14 Kwi 2013, 11:08

Re: Brak połączenia z Internetem – kod błędu 0x8E5E0247

Postprzez cytrynowamysza » 10 Gru 2014, 15:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:34.0) Gecko/20100101 Firefox/34.0


Mam teraz ten sam problem, udało Ci się jakoś rozwiązać swój? Byłabym wdzięczna za opisanie w jaki sposób, jeśli tak.
cytrynowamysza
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 10 Gru 2014, 15:40

Re: Brak połączenia z Internetem – kod błędu 0x8E5E0247

Postprzez Mario4 » 25 Sty 2015, 20:59

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0; MAAU)


Nie udało mi się. Radzę sobie w ten sposób, że po prostu odłączam modem od zasilania. Potem podłączam i wszystko działa - ale tylko do nastepnego razu :(
I te "następne razy" są coraz częściej :(
Mario4
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 14 Kwi 2013, 11:08


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron