TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Brak połączenia z serwerem, blue screen

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Brak połączenia z serwerem, blue screen

Postprzez giovi » 27 Paź 2012, 22:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1


Witam.Od jakiegoś czasu nie mogę sie połączyc z internetem, caly czas wyskakuje "błąd wczytywania strony" lub "firefox nie może odnaleźć serwera".Kilka razy musze probować wyłaczac modem a nieraz i uruchomić ponownie system dopiero załapie.. Mój system to WinXP Home, modem ZTE orange freedom.Dziś również wyskoczył mi niebieski ekran i komputer sie wyłączył.Nie wiem juz co to jest :( Bardzo Was prosze o sprawdzenie.
Oto logi
http://www.wklej.eu/index.php?id=11de9007fb
http://www.wklej.eu/index.php?id=991bf13b80
giovi
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 21 Paź 2012, 21:41

Re: Brak połączenia z serwerem, blue screen.

Postprzez kominekl » 27 Paź 2012, 23:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


"AVG Secure Search" = AVG Security Toolbar


Odinstaluj to oprogramowanie.

Logi.


Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

Kod: Zaznacz wszystko
:OTL

IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src={referrer:source?}
IE - HKU\S-1-5-21-725345543-1960408961-839522115-1004\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://isearch.avg.com/?cid={BFBA5362-0C69-407B-AB4E-4C2E5118CC73}&mid=03d312301d4447d19a40d15680cd986a-be7832a79739b31f12a59ca9a474aa53f08fb6e7&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-09-24 22:20:55&v=12.2.5.34&sap=hp
IE - HKU\S-1-5-21-725345543-1960408961-839522115-1004\..\URLSearchHook: {08C06D61-F1F3-4799-86F8-BE1A89362C85} - No CLSID value found
IE - HKU\S-1-5-21-725345543-1960408961-839522115-1004\..\SearchScopes,DefaultScope = {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
IE - HKU\S-1-5-21-725345543-1960408961-839522115-1004\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&Form=IE8SRC
IE - HKU\S-1-5-21-725345543-1960408961-839522115-1004\..\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}: "URL" = https://isearch.avg.com/search?cid={BFBA5362-0C69-407B-AB4E-4C2E5118CC73}&mid=03d312301d4447d19a40d15680cd986a-be7832a79739b31f12a59ca9a474aa53f08fb6e7&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-09-24 22:20:55&v=12.2.5.34&sap=dsp&q={searchTerms}
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "AVG Secure Search"
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=:  File not found
O3 - HKU\S-1-5-21-725345543-1960408961-839522115-1004\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
[2012-10-19 20:54:26 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\{D1D4879F-2279-49C9-AEBF-3B95C84EAA8F}

:Files
C:\WINDOWS\tasks\Adobe Flash Player Updater.job

:Reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]

:Commands
[emptyflash]
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podaj log z ADWCleaner (z opcji Delete) -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 + log z TDSSKiller -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p120292 + nowe logi z OTL + log z Autoruns -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p138589.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Brak połączenia z serwerem, blue screen

Postprzez giovi » 02 Lis 2012, 22:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1


Witam, troche jak dla mnie to wszystko skomplikowane to co miałam wykonać ale coś chyba z tego wyszło...
AVG usunęłam,
oto log z OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=a7257e5b5d
log Z ADW Cleaner
http://www.wklej.eu/index.php?id=6652b908ac
log TDSSKiller
http://www.wklej.eu/index.php?id=acb11916d1
Nowy OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=ad9574ffa8
Log z Autoruns
http://www7.zippyshare.com/v/98547663/file.htm
Mam cichą nadzieję ze wszystko wykonałam poprawnie, proszę bardzo o sprawdzenie. Dziękuję i pozdrawiam.
giovi
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 21 Paź 2012, 21:41

Re: Brak połączenia z serwerem, blue screen

Postprzez mateo8898 » 06 Lis 2012, 13:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.94 Safari/537.4


Spróbuj zmiany DNS -> zmiana-serwerow-dns-t25496.html

W Autoruns odznacz i usuń:
zakładka Logon:
Alcmtr
NvCplDaemon
nwiz
RTHDCPL
SkyTel
Książka adresowa 6
Microsoft Outlook Express 6
ccleaner

zakładka Scheduled Tasks:
AppleSoftwareUpdate.job

zakładka Services (tylko odznacz):
ose
nvUpdatusService
NVSvc


Podaj odczyt pliku .dmp -> debugging-tools-for-windows-t15501.html (zrób to przed użyciem CCleaner)

W OTL wklej:
:OTL
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
IE - HKCU\..\URLSearchHook: {08C06D61-F1F3-4799-86F8-BE1A89362C85} - No CLSID value found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {10EDB994-47F8-43F7-AE96-F2EA63E9F90F} - No CLSID value found.
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found

Klikasz Wykonaj skrypt, później Sprzątanie

W AdwCleaner -> Uninstall

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.5.1 - Polish

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron