TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Call of Duty 2

Dyskusje o Waszych ulubionych grach komputerowych :-)

Call of Duty 2

Postprzez !.D@w!d.! » 04 Maj 2007, 14:31

PostUA:


Otóz mam takie pytanko. Chciałbym stworzyć swój własny serwet w Mulitplayer'ze. własnie nie wiem jak to zrobić zeby on chodził. Kombinowałem coś ale pozniej musze jakieś (chyba) komendy wpisac ale nie wiem jakie. Pomocy. Z góry dzieki
!.D@w!d.!
Postujący
Postujący
 
Posty: 152
Dołączenie: 31 Lip 2006, 20:17
Miejscowość: Cz-ń

Postprzez >----Przemek----> » 07 Maj 2007, 14:47

PostUA:


Graj na serwerach które już istnieją Bo aby serwer działał musisz mieć włączonego kompa
:502: :503: :509: :504: :505:
>----Przemek---->
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączenie: 26 Kwi 2007, 14:23
Miejscowość: PoLsKa - CzĘsToChOwA

Postprzez !.D@w!d.! » 13 Maj 2007, 15:11

PostUA:


po 1. Przemek z takim postem to weź sie schowaj, a po 2. napisałem wyraznie ze chce miec własny serwer :roll: Słyszałem ze musze znalesc jakiś link do polskiego centrum CoD 2 i oni tam mi wydadzą zgode czy nawet zrobie sobie ten serwer przez nich. Nie trzeba miec orginalnego Cod2 podobno... Pomocyy1!
!.D@w!d.!
Postujący
Postujący
 
Posty: 152
Dołączenie: 31 Lip 2006, 20:17
Miejscowość: Cz-ń

Postprzez tirex52 » 13 Maj 2007, 22:42

PostUA:


Aby prawidłowo założyć serwer Call of Duty 2 potrzebne nam będzie połączenie z Internetem (minimum 128kb/s [serwer na 2 osoby], a najlepiej powyzej 1mb/s) i świeżo zainstalowana gra Call of Duty 2.

Zatem na początek ściągnijmy dwie poniższe rzeczy:

http://www.wormsworld.net/forums/viewtopic.php?t=1401 - potrzebny do rozgrywek w lidze Clan Base, a dodatkowo mod używany na większości serwerów,
http://callofduty.filefront.com/file/Se ... 3#Download - jak sama nazwa wskazuje, program ten potrzebny nam będzie do zrobienia pliku konfiguracyjnego serwera.

Mamy? No to do roboty!

* Kopiujemy plik z_svr_pam204.iwd [plik modu PAM] do folderumain, który znajduje się w katalogu z grą.
* Następnie instalujemy na swoim komputerze program SVR CFG Creator v3.0, który przed chwilą ściągneliśmy i uruchamiamy go.
* Po włączeniu programu naciskamy "Ustawień" programu i zaznaczamy opcje "enable PAM" Yes, a z listy wybieramy Clanbase Ladder Match Mode (jeżeli chcemy żeby serwer działał na zasadach Clan Base przeznaczonych do rozgrywek klanowych). Włączamy zakładkę "Server info" i konfigurujemy serwer wpisując w odpowiednie pola odpowiednie wartości. (Jeżeli nie wiesz co dane pola oznaczają, skieruj się do tego poradnika.
* Po skonfigurowaniu ustawień naciskamy przycisk "Create", a następnie przycisk "Save CFG".
* Teraz wybieramy folder "main" i zapisujemy plik do tego katalogu.
* Następnie, włączamy Call of Duty 2 w trybie Multiplayer i wybieramy opcje "Start New Server", uruchamiamy konsolę (klawiszem zwanym tyldą [nad Escape] ~) i wpisujemy /exec nazwa_pliku.cfg (nazwa_pliku.cfg patrz punkt wyżej)
* Po zrobieniu powyższych czynności w menu "start new server", w opcji dedicated wybieramy "Internet", po czym uruchamiamy odpowiednią mapę i naciskamy "Start".
Awatar użytkownika
tirex52
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 670
Dołączenie: 25 Sty 2007, 00:19
Miejscowość: Miękowo city :>

Postprzez tirex52 » 13 Maj 2007, 22:46

PostUA:


To są komendy


Na początek kilka uwag:

* wszystkie komendy muszą być poprzedzone znakiem "" lub "/"
* komendy mogą być pisane dużymi i małymi literami
* komendy barwy czerwonej to komendy serwera
* parametry komend <> są wymagane
* parametry komend [] są opcjonalne
* parametry oddzielone spacją są otoczone przez "" (cudzysłowie)

banClient - Założenie bana na gracza przez podanie jego numeru
banUser - Założenie bana przez podanie nicka gracza
bind ;;... - Bind komendy dla klawiszy +/-
bindlist - Lista bind
centerview - Wyśrodkowywuje (centruje) widok
clear - Czyści okno konsoli
clientinfo - Informacje o danym graczu
clientkick - Wykopanie gracza przez jego numer
cmdlist - Lista wszystkich komend
condump - Zapisuje zawartość konsoli do pliku
configstrings - Lista konfiguracji połączeń (powiązań)
connect - Łączy z danym serwerem za pomocą jego adresu IP
cubemapShot [water r g b r g b] [fesnel n n] - Robi screenshota do pliku o rozszerzeniu .tga. Uwaga! Obraz musi być większy od 2 a mniejszy od 1024.
cvar_restart - Restartuje wszystkie cvary
cvardump - Lista wszystkich cvarów Call of Duty
cvarlist - Szczegółowa lista cvarów Call of Duty
demo - Odtwarza pliki demo
dir [rozszerzenie] - Lista plików w danym folderze typu [rozszerzenie]
Disconnect - Rozłącza Cię z serwerem
dumpuser - Lista informacji o danym użytkowniku
echo - Tworzy string w konsoli
exec - Uruchamia plik konfiguracyjny
fdir - Lista plików w katalogu pokazana przy użyciu filtra ie.
fs_openedList - Lista otwartych plików z rozszerzeniem .pk
fs_referencedList - Lista plików zgromadzonych w plikach .pk
fullpath - Pokazuje ścieżkę załadowanych plików .pk
gameCompleteStatus - Wysyła status gry do serwera głównego
gfxinfo - Lista informacji o grafice
gocrouch - Przykucnięcie
goprone - Czołganie
imagelist - Lista użytych obrazów
kick - Wykopuje gracza z serwera
killserver - Wyłączenie serwera
localservers - Lista lokalnych serwerów
lowerstance - Zmiana pozycji np. ze stojącej na kucącą
map - Włącza daną mapę
map_restart - Zrestartowanie mapki
map_rotate - Zmienia mapę na następną w kolejce
meminfo - Lista informacji w pamięci gry
midiinfo - Lista informacji o kanałach midi
modelist - Lista trybów wideo
net_dumpprofile - Zapisuje informacje profilu sieciowego
net_restart - Restartuje socket ip
password - Ustawia hasło do logowania się na serwer
path - Pokazuje ścieżke wszystkich załadowanych plików .pk
quit - Wyjście z gry
raisestance - Podwyższenie pozycji np. z kucącej na stojącą
rcon - Wywołuje na serwerze jeżeli hasło rcon zostało ustawione prawidłowo
rconaddress - Ustawia adres IP dla komend rcon
rconpassword - Ustawia hasło dla poleceń rcon
reconnect - Ponowne połączenie z ostatnio włączonym serwerem
record [nazwa pliku] - Rozpoczęcie nagrywania demo do pliku
reset - Zresetowanie cvara
say - Piszesz do obserwatorów
say_team - Piszesz do drużyny
screenshot - Tworzy screena i zapisuje w formacie .tga
screenshotJPEG - Tworzy screena w formacie .jpg
serverinfo - Informacje o serwerze
serverstatus - Informacje o statucie serwera
seta r_picmip 2 - Niska jakość grafiki
seta ai_corpseCount "64" - Max. ilość ciał leżących na polu bitwy
seta cg_blood - Limit rozlewanej krwi
seta cg_drawCrosshair - (Nie)Widzialność celownika
seta cg_drawFPS - Pokazuje ilość wyświetlanych klatek na sekundę
seta cg_gameBoldMessageWidth - Rozmiar czcionki
seta cg_gameMessageWidth - Szerokość napisów pojawiających się wzdłuż ekranu
seta cg_hudAlpha - Przezroczystość kompasu
ta cg_shadows - Obecność cieni
seta cg_subtitles - Obecność napisów
seta cg_subtitleWidth - Szerokość napisów
seta com_maxfps - Limit FPS
seta con_minicon - Obecność minikonsoli
seta con_miniconlines - Położenie mini konsoli
seta con_minicontime the - Synchronizacja czasu z mini konsolą
seta r_fullscreen "1" play - Tryb pełnoekranowy (1) lub w oknie (0)
seta r_gamma "1,35938" - Rozmiar obrazu
set - Ustawienia cvar na daną sesję
seta - Ustawia cvar który jest zapisywany w config_mp.cfg
setfromcvar - Ustawia wartość cvar dla wartości cvar
setRecommended - Optymalne ustawienia systemowe
shaderlist - Lista używanych cieni
showip -Pokazuje Twój IP
snd_list - Lista używanych plików dźwiękowych
snd_restart - Uruchamia jeszcze raz dźwiękowy system wspomagania
startSingleplayer - Włącza tryb Single Player
status - Wyświetla wszystkie informacje o serwerze
stoprecord - Zatrzymuje nagrywanie
stringUsage - Pokazuje miejsce używanych powiązań
systeminfo - Pokazuje informacje o systemie
toggle - Włącza lub wyłącza cvar
toggleconsole - Włącza lub wyłącza konsolę
togglecrouch - Włącza kucanie
toggleprone - Włącza czołganie sie
unbind - Usuwa klawisz funkcyjny
unbindall - Usuwa każdy klawisz funkcyjny
vid_restart - Uruchamia ponownie wideo
vstr - Uruchamia losowy string
writeconfig - Zapisuje konfigurację do pliku
Awatar użytkownika
tirex52
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 670
Dołączenie: 25 Sty 2007, 00:19
Miejscowość: Miękowo city :>

Postprzez !.D@w!d.! » 14 Maj 2007, 12:07

PostUA:


Ok zdaje mi sie ze robie wszystko dobrze, ale nie jestem pewnie co do wpisywania danych w Server CFG creator... A gdy dusze na "start" włącza mi sie konsola i na koncu pokazuj mi sie Hitch warning: 3244 msec frame time i nic sie nie dzieje ;/ Co jest gran e?
!.D@w!d.!
Postujący
Postujący
 
Posty: 152
Dołączenie: 31 Lip 2006, 20:17
Miejscowość: Cz-ń


Powróć do Strefa Gracza

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron