Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
Wyślij odpowiedź

Co mam robić? :(

16 Sty 2007, 21:28

Witam!
Często siedzę na lapciu na którym mam wł. e-Mulka-problem w tym że co ściągnę nie umię nagrać :( Jak mogę połaczyć lapcia ze starym kompem na którym wypalę co ściągnę?Lepiej było by jakbym mogła to przesłac przez neta-jednak mailem nie idzie nawet zwykłych mp3(mam konto na tlenie).Jakaś rada-bo jestem kompletnie zielona.Dzięki-pozdrawiam :*

16 Sty 2007, 22:09

raczej polecam kupić kabel usb do połączenia laptopa i stacjonarnego, idź do sklepu komputerowego i poproś o taki kabel +/-20zł

wysyłanie meilem to taki troche kiepski i długi proces

17 Sty 2007, 00:57

Na laptopie nie umiesz nagrać a na pc umiesz :shock:
Jakie są rozszerzenia tych plików,które ściągnęłaś i nie umiesz nagrać i z jakiego programu do wypalania korzystasz.
Coś poradzimy. :wink:

17 Sty 2007, 09:22

buzu napisał(a):Na laptopie nie umiesz nagrać a na pc umiesz :shock:
Jakie są rozszerzenia tych plików,które ściągnęłaś i nie umiesz nagrać i z jakiego programu do wypalania korzystasz.
Coś poradzimy. :wink:

Pewnie dlatego że na komputerze zainstalował nero czy coś innego a na laptopie nie.... :D .

Źle zrozumiałeś :)

17 Sty 2007, 09:28

Chodzi o to że na PC mam nagrywarkę CD-której nie mam w lapciu.Chciałam sobie nagrać muzykę którą pobrałam na cd.Tylko jak ją teraz wrzucić to starego kompa?próbowałam mailem ale siada mi tlenowy :/

jakie USB?

17 Sty 2007, 09:32

lapcio jest raczej z tych starych-nie ma w nim USB :(

17 Sty 2007, 16:55

a moze ma z boku port podczerwieni?Jesli tak to kup jakas do kompa stacjonarnego i po klopocie.podaj model tego lapsa

17 Sty 2007, 17:19

krzychu123411 napisał(a):a moze ma z boku port podczerwieni?Jesli tak to kup jakas do kompa stacjonarnego i po klopocie.podaj model tego lapsa

Jak przez podczerwien to tylko małe pliki bo wieksze bedzie rok przesyłało...

17 Sty 2007, 18:57

Ludzie ...styknie kawałek skrętki krosowanej i dwie sieciówki na kompach.