Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
16 Sty 2007, 21:28
Witam!
Często siedzę na lapciu na którym mam wł. e-Mulka-problem w tym że co ściągnę nie umię nagrać

Jak mogę połaczyć lapcia ze starym kompem na którym wypalę co ściągnę?Lepiej było by jakbym mogła to przesłac przez neta-jednak mailem nie idzie nawet zwykłych mp3(mam konto na tlenie).Jakaś rada-bo jestem kompletnie zielona.Dzięki-pozdrawiam :*
16 Sty 2007, 22:09
raczej polecam kupić kabel usb do połączenia laptopa i stacjonarnego, idź do sklepu komputerowego i poproś o taki kabel +/-20zł
wysyłanie meilem to taki troche kiepski i długi proces
17 Sty 2007, 00:57
Na laptopie nie umiesz nagrać a na pc umiesz
Jakie są rozszerzenia tych plików,które ściągnęłaś i nie umiesz nagrać i z jakiego programu do wypalania korzystasz.
Coś poradzimy.
17 Sty 2007, 09:22
buzu napisał(a):Na laptopie nie umiesz nagrać a na pc umiesz
Jakie są rozszerzenia tych plików,które ściągnęłaś i nie umiesz nagrać i z jakiego programu do wypalania korzystasz.
Coś poradzimy.

Pewnie dlatego że na komputerze zainstalował nero czy coś innego a na laptopie nie....

.
17 Sty 2007, 09:28
Chodzi o to że na PC mam nagrywarkę CD-której nie mam w lapciu.Chciałam sobie nagrać muzykę którą pobrałam na cd.Tylko jak ją teraz wrzucić to starego kompa?próbowałam mailem ale siada mi tlenowy
17 Sty 2007, 09:32
lapcio jest raczej z tych starych-nie ma w nim USB
17 Sty 2007, 16:55
a moze ma z boku port podczerwieni?Jesli tak to kup jakas do kompa stacjonarnego i po klopocie.podaj model tego lapsa
17 Sty 2007, 17:19
krzychu123411 napisał(a):a moze ma z boku port podczerwieni?Jesli tak to kup jakas do kompa stacjonarnego i po klopocie.podaj model tego lapsa
Jak przez podczerwien to tylko małe pliki bo wieksze bedzie rok przesyłało...
17 Sty 2007, 18:57
Ludzie ...styknie kawałek skrętki krosowanej i dwie sieciówki na kompach.
NIc dziwnego,że masz poroblema na lapciu jak on nie ma nagrywarki.
OMG nie wiem o co ci chodzi.......
17 Sty 2007, 20:03