TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Drastyczny spadek szybkości wczytywania stron - logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Drastyczny spadek szybkości wczytywania stron - logi

Postprzez wraq » 17 Sie 2016, 11:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/51.0.2704.103 Safari/537.36


Od dłuższego czasu mój antywirus (eset 5) wyświetla mi co jakiś czas monity "wykryto w sieci taki sam adres IP". Interweniowałem u dostawcy internetu, ale usłyszałem, że "mam nadgorliwą zaporę". Trzeba wspomnieć, że wcześniej się to nie działo. Na innym komputerze z nowszą wersją eseta jest to samo, natomiast na komputerze bez żadnego antywirusa internet działa dobrze.

Niestety, obecnie internet na komputerze z esetem przestał być "używalny". Bardzo długo wczytują się strony, często całkowicie się rozłącza. Chciałem prosić o pomoc, dlatego zamieszczam logi.

OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=989676a98c

OTL extras
http://www.wklej.eu/index.php?id=7147db4f93

FRST
http://www.wklej.eu/index.php?id=65fd1db725

FRST addition
http://www.wklej.eu/index.php?id=eddc89ae22

FRST shortcut
http://www.wklej.eu/index.php?id=8e89b6b1df

GMER
http://www.wklej.eu/index.php?id=c293865895
wraq
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączenie: 06 Lut 2010, 21:02

Re: Drastyczny spadek szybkości wczytywania stron - logi

Postprzez mateo8898 » 18 Sie 2016, 09:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0


Logi czyste, kosmetycznie wklej do notatnika:
S3 IntcAzAudAddService; system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
S3 MSI_MSIBIOS_010507; \??\d:\Program Files (x86)\MSI\Live Update 5\msibios64_100507.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S2 AdobeARMservice; "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe" [X]
S3 SwitchBoard; "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe" [X]
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3258721375-3896914148-1624724812-1000 -> Brak nazwy - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} -> Brak pliku
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3258721375-3896914148-1624724812-1000 -> DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = hxxp://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=110195&tt=060612_8_&babsrc=SP_ss&mntrId=54e0c4d100000000000000024438f414
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3258721375-3896914148-1624724812-1000 -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = hxxp://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=110195&tt=060612_8_&babsrc=SP_ss&mntrId=54e0c4d100000000000000024438f414
HKU\S-1-5-21-3258721375-3896914148-1624724812-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.

Sprawdź, czy problem występuje przy wyłączonym Esecie.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron