TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

EKSPLORATOR WINDOWS PRZESTAŁ DZIAŁAĆ - PROSZĘ O POMOC

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

EKSPLORATOR WINDOWS PRZESTAŁ DZIAŁAĆ - PROSZĘ O POMOC

Postprzez Pozytywny » 17 Lut 2017, 18:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0


Witam.
U mnie również pojawił się ten problem, liczę na pomoc.

OTL : http://www.wklej.eu/index.php?id=6026ca158e
FRST : http://www.wklej.eu/index.php?id=0c125c80b0
EXTRAS : http://www.wklej.eu/index.php?id=5a2dbb79b1
Pozytywny
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 17 Lut 2017, 17:59

Re: EKSPLORATOR WINDOWS PRZESTAŁ DZIAŁAĆ - PROSZĘ O POMOC

Postprzez mateo8898 » 18 Lut 2017, 21:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0


Temat wydzielam.

Odinstaluj: Browser-Security,FoxTab PDF Converter.

Następnie podaj komplet wymaganych logów z FRST -> http://forum.instalki.pl/otl-gmer-i-inn ... ml#p164179 i Gmer -> http://forum.instalki.pl/otl-gmer-silen ... tml#p88736
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]