TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Eksplorator windows przestał działać trwa ponowne uruchomien

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Eksplorator windows przestał działać trwa ponowne uruchomien

Postprzez zorg99 » 09 Sie 2010, 17:38

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0; Creative AutoUpdate v1.40.01)


Witam
Mam wndowsa 7 pro i od paru dni coś jest nie tak. Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy (tak żeby otworzyły się właściwości) na plik exe lub skrót do gry lub programu, ale nie katalogi !, system na chwilę się zwiesza i wyskakuje okienko "eksplorator windows przestał działać trwa ponowne uruchomienie". Nie mogę namierzyć o co idzie i co jest przyczyną, skanowałem kompa (NOD, Malwarebytes) i wychodzi że nic mu nie jest.
Proszę o sprawdzenie loga z hijackthis.

http://www.wklej.eu/index.php?id=a9150e4d20
zorg99
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 23 Lis 2008, 13:59

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez Pangia » 09 Sie 2010, 17:52

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.12) Gecko/2009070611 Firefox/3.0.12


Zaraz ktoś przyjdzie i powie, że HiJackThis to staroć i nic się nie da z nim zrobić, więc zawczasu zrób logi z OTL i GMER (ale jak masz 64-bitowy system, to nawet nie pobieraj tego drugiego, bo go i tak nie uruchomisz).
Pangia
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 781
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 11:16
Pochwały: 10

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez zorg99 » 09 Sie 2010, 18:31

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0; Creative AutoUpdate v1.40.01)


system 32 bit.
Dodatkowo dopisze że ostatnio zauważyłem że punkty przywracania znikają a mam ustawione 10% miejsca na dysku. Nawet jak zrobie sam taki punkt to zaraz go niema.

dodaje logi OTL- a
http://www.wklej.eu/index.php?id=65f5f6fd98

i GMER-a
http://www.wklej.eu/index.php?id=b508851008
zorg99
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 23 Lis 2008, 13:59

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 09 Sie 2010, 18:52

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 Firefox/3.6.8


Oprócz kilku drobnostek, czyli pustych wpisów nic tutaj nie widać.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
SRV - File not found [Disabled | Stopped] -- C:\Users\Andrzej\AppData\Local\Temp\YCCN.exe -- (YCCN)
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O4 - HKLM..\RunOnceEx: [Flags] Reg Error: Invalid data type. File not found
O4 - HKLM..\RunOnceEx: [Title] File not found

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL (tym razem ustaw go jak w tej instrukcji -> http://forum.instalki.pl/viewtopic.php? ... 67#p107754 i podaj dwa logi) oraz log z mbr.exe -> [strona nie jest już dostępna]
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez zorg99 » 09 Sie 2010, 19:13

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0; Creative AutoUpdate v1.40.01)


z usuwania
http://www.wklej.eu/index.php?id=45f7aab516
nowy
http://www.wklej.eu/index.php?id=541106d57a
w opisie było żeby OTLa uruchomić jako administrator z prawokliku myszy no i niestety u mnie właśnie wywala się wtedy eksplorator.

MBR
http://www.wklej.eu/index.php?id=f9be4a4462
zorg99
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 23 Lis 2008, 13:59

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 09 Sie 2010, 19:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 Firefox/3.6.8


Nie podałeś drugiego logu z OTL (Extras.txt).
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez zorg99 » 09 Sie 2010, 19:38

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0; Creative AutoUpdate v1.40.01)


zorg99
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 23 Lis 2008, 13:59

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 09 Sie 2010, 22:28

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 Firefox/3.6.8


Ok, więcej nic tu nie ma.

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Co do problemu to pobierz i zainstaluj najpierw wszystkie dostępne aktualizacje dla systemu.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie loga

Postprzez zorg99 » 10 Sie 2010, 08:34

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0; Creative AutoUpdate v1.40.01)


Wielkie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
zorg99
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 23 Lis 2008, 13:59


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron