TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

F-Secure Internet Security - filtrowanie spamu

Tutoriale, poradniki związane z zabezpieczeniem komputera oraz danych. Bezpieczeństwo komputera w sieci.

F-Secure Internet Security - filtrowanie spamu

Postprzez Mirahz » 27 Sie 2014, 13:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36 OPR/23.0.1522.77


Oprogramowanie F-Secure Internet Security ma domyślnie wyłączoną opcję filtrowania spamu, a co za tym idzie nie "doczepia" etykiety [SPAM] do wiadomości uznanych za niechciane. W przypadku posiadania wielu skrzynek skonfigurowanych w programach pocztowych typu Mozilla Thunderbird, czy Microsoft Outlook dołączanie odpowiedniej etykiety może znacznie ułatwić masowe zarządzanie e-mailami.

Jak zatem włączyć opcję filtrowania w F-Secure Internet Security? Poniżej krótki poradnik.

1. Przez główne okno programu wchodzimy do ustawień

F-Secure-IS-ustawnienia.jpg
F-Secure Internet Security ustawienia
F-Secure-IS-ustawnienia.jpg (100.38 KiB) Obejrzany 17257 razy


2. Z lewego menu wybieramy Filtrowanie spamu

Filtrowanie-spamu.jpg
Filtrowanie spamu
Filtrowanie-spamu.jpg (82.74 KiB) Obejrzany 17257 razy


3. Włączamy daną funkcję i zaznaczamy "Oznacz spam etykietą [SPAM] ..."

wlacz-filtrowanie-spamu.jpg
Włączenie filtrowania spamu
wlacz-filtrowanie-spamu.jpg (93.06 KiB) Obejrzany 17257 razy


W programie pocztowym niechciane wiadomości powinny zostać odpowiednio oznaczone. Poniżej screen z Mozilla Thunderbird.

Thunderbird-spam.jpg
Mozilla Thunderbird oznaczenie spamu
Thunderbird-spam.jpg (45.75 KiB) Obejrzany 17257 razy


Aby tego typu wiadomości były automatycznie przenoszone do wybranego folderu, należy odpowienio skonfigurować klienta pocztowego. Dokładny opis dla poszczególnego programu można znaleźć klikając na "Instrukcje dotyczące tworzenia reguł filtrowania..." (Ustawnienia-> Filtrowanie spamu). Link widoczny na screenie nr 2 oraz 3

W tzw. Helpie rozwinięte są następujące tematy:

Blokowanie spamu w programie Poczta systemu Windows
Blokowanie spamu w programie Microsoft Outlook
Blokowanie spamu w programach Mozilla Thunderbird i Eudora OSE
Blokowanie spamu w programie Opera
Awatar użytkownika
Mirahz
Administrator
Administrator
 
Posty: 1802
Dołączenie: 10 Maj 2004, 20:40
Miejscowość: Polska
Pochwały: 6
Sprzęt: Samsung NP530, Huawei P30 Pro

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]