Oprogramowanie
F-Secure Internet Security ma domyślnie wyłączoną opcję filtrowania spamu, a co za tym idzie nie "doczepia" etykiety [SPAM] do wiadomości uznanych za niechciane. W przypadku posiadania wielu skrzynek skonfigurowanych w programach pocztowych typu
Mozilla Thunderbird, czy Microsoft Outlook dołączanie odpowiedniej etykiety może znacznie ułatwić masowe zarządzanie e-mailami.
Jak zatem włączyć opcję filtrowania w F-Secure Internet Security? Poniżej krótki poradnik.
1. Przez główne okno programu wchodzimy do
ustawień

- F-Secure Internet Security ustawienia
- F-Secure-IS-ustawnienia.jpg (100.38 KiB) Obejrzany 17323 razy
2. Z lewego menu wybieramy
Filtrowanie spamu

- Filtrowanie spamu
- Filtrowanie-spamu.jpg (82.74 KiB) Obejrzany 17323 razy
3.
Włączamy daną funkcję i zaznaczamy "Oznacz spam etykietą [SPAM] ..."

- Włączenie filtrowania spamu
- wlacz-filtrowanie-spamu.jpg (93.06 KiB) Obejrzany 17323 razy
W programie pocztowym niechciane wiadomości powinny zostać odpowiednio oznaczone. Poniżej screen z
Mozilla Thunderbird.

- Mozilla Thunderbird oznaczenie spamu
- Thunderbird-spam.jpg (45.75 KiB) Obejrzany 17323 razy
Aby tego typu wiadomości były
automatycznie przenoszone do wybranego folderu, należy odpowienio skonfigurować klienta pocztowego. Dokładny opis dla poszczególnego programu można znaleźć klikając na "
Instrukcje dotyczące tworzenia reguł filtrowania..." (Ustawnienia-> Filtrowanie spamu).
Link widoczny na screenie nr 2 oraz 3W tzw.
Helpie rozwinięte są następujące tematy:
Blokowanie spamu w programie Poczta systemu Windows
Blokowanie spamu w programie Microsoft Outlook
Blokowanie spamu w programach Mozilla Thunderbird i Eudora OSE
Blokowanie spamu w programie Opera