TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Filmy na youtube i innych playerach tną - logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Filmy na youtube i innych playerach tną - logi

Postprzez rbaggio10 » 04 Lis 2015, 00:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2490.80 Safari/537.36


WItam!
Bardzo bym prosił o sprawdzenie logów. Mój laptop to ASUS N750JV. Ogólnie filmy na youtube i innych player'ach tną, dźwięk również (przy jakości HD, a czasami również przy zwykłym odtwarzaniu w jakości 360 czy 480). Ogólnie można powiedzieć, że komputer wolno chodzi (szczególnie widzę to podczas używania przeglądarek internetowych - Chrome, Firefox). Sprawdzony adwcleaner'em i Malwarebytes.
P.S. Sam instalowałem TotalSpy
Logi:
FRST - http://www.wklej.eu/index.php?id=2b98fa77f5
Addition - http://www.wklej.eu/index.php?id=3403cba314
Shortcut - http://www.wklej.eu/index.php?id=c2a4424bbd
GMER - http://www.wklej.eu/index.php?id=ff6e02e6a2
Z góry dziękuję za pomoc
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 04 Lis 2015, 11:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0


Czysto, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1022152 2015-09-27] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [Acrobat Assistant 8.0] => C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 11.0\Acrobat\Acrotray.exe [3498728 2015-09-27] (Adobe Systems Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [597040 2015-10-06] (Oracle Corporation)
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [508240 2015-08-05] (Adobe Systems Incorporated)
S3 AthBTPort; system32\DRIVERS\btath_flt.sys [X]
S3 BTATH_A2DP; system32\drivers\btath_a2dp.sys [X]
S3 btath_avdt; system32\drivers\btath_avdt.sys [X]
S0 BTATH_BUS; system32\DRIVERS\btath_bus.sys [X]
S3 BTATH_HCRP; system32\DRIVERS\btath_hcrp.sys [X]
S3 BTATH_LWFLT; system32\DRIVERS\btath_lwflt.sys [X]
S3 BTATH_RCP; system32\DRIVERS\btath_rcp.sys [X]
S3 BtFilter; system32\DRIVERS\btfilter.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
U3 fxtorpod; \??\C:\Users\RBAB1~1.BAG\AppData\Local\Temp\fxtorpod.sys [X]
2015-11-03 23:18 - 2015-01-14 14:02 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 04 Lis 2015, 13:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2490.80 Safari/537.36


1.
Fixlog - http://www.wklej.eu/index.php?id=aac1bec836
FRST - http://www.wklej.eu/index.php?id=ed6387a04c
Addition - http://www.wklej.eu/index.php?id=37fa07f6c3
Shortcut - http://www.wklej.eu/index.php?id=32e5374036
2. Nie wspomniałem wcześniej jeszcze o innym problemie. Mianowicie nie mam możliwości zainstalowania sterowników do bluetootha. Sterowniki od Intela normalnie się instalują, natomiast sterowniki do Qualcomm Atheros AR9485WB-EG nie chcą się zainstalować. Instalacja zatrzymuje się w momencie: http://img24.otofotki.pl/ii933_Schowek01.jpg.html Sterowniki najnowsze, jak i starsze wersje powodują to samo.
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 09 Lis 2015, 17:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2490.80 Safari/537.36


z drugim problemem sobie poradziłem. Czy mógłby ktoś mi jeszcze sprawdzić jeszcze raz logi? Będę bardzo wdzięczny. (dalej problem min z przeglądarkami - oglądaniem wideo oraz ogólną szybkością komputera)
FRST - http://www.wklej.eu/index.php?id=7edc4ff494
Addition - http://www.wklej.eu/index.php?id=d8290a1386
Shortcut - http://www.wklej.eu/index.php?id=e82f621a64
GMER - http://www.wklej.eu/index.php?id=df95d7e059

Z góry dziękuję.
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Filmy na youtube i innych playerach tną - logi

Postprzez mateo8898 » 09 Lis 2015, 19:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


W logach nic więcej nie ma.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Sprawdź, czy problemy występują w trybie czystego rozruchu -> https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/331796
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron