TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Format

Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.

Format

Postprzez tyski » 24 Paź 2005, 20:47

PostUA:

Siemka jestem początkujący napisałby mi ktoś jak sie robi format bo ja nie mam bladego pojecia!!z góry THx !!pozdro
tyski
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 24 Paź 2005, 20:45

Postprzez RainMan » 24 Paź 2005, 20:52

PostUA:

Jak masz XP to :
1. Wkładasz CD z Winem do kieszonki restartujesz system.
2. Podczas wlaczania pokaże sie komunikat że dowolny klawisz spowoduje rozruch Płyty. Klikasz byle co i sie zaczyna ładowanie jader itp.
3. Pokaże sie komenda Zainstaluj ponownie system i bedzie ci kazac sformatowac dysk. (tak w Xp najprościej a jak jesteś poczatkujacy to w biosie nie ma co sie bawić)

Jak masz Win 98 lub Win 98 SE
1. Płyta z Winem lub dyskietka startowa
2. Komenda c:
3. nastepna komenda c : /q bez spacji bo jakieś mi sie buźki pokazuja
3. Klikasz T
4. Koniec formata i restart kompa

pzdr RainMan
Ostatnio edytowany przez RainMan, 24 Paź 2005, 20:53, edytowano w sumie 1 raz
"DUMNY PO ZWYCIĘSTWIE WIERNY PO PORAŻCE"
Awatar użytkownika
RainMan
Postujący
Postujący

Dołączenie: 12 Lip 2005, 08:03
Miejscowość: R-RZ

Postprzez keps » 24 Paź 2005, 20:52

PostUA:

mialem zadać to samo pytanko też niewiem
Rozdaje zaproszenia do gmaila mam ponad 100 zaproszeń...
NAJPIERW SZUKAJ W GOOGLE POTEM ZADAWAJ PYTANIA!!!!
<<<< www.google.pl >>>>
Awatar użytkownika
keps
Postujący
Postujący

Dołączenie: 02 Paź 2005, 01:02
Miejscowość: z neta

Postprzez Mac » 24 Paź 2005, 21:22

PostUA: