TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

formatowanie dysku c

Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

formatowanie dysku c

Postprzez dancio101 » 18 Gru 2008, 16:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Witam!
Jestem zielony w te klocki znaczy w formatowanie. Zrobilem już jedna gape bo sformatowalem dysk d i nie mam moich dokumentów.Proszę o pomoc???!!! :567: :567:
Awatar użytkownika
dancio101
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 09 Lut 2008, 11:46

Re: formatowanie dysku c

Postprzez Czarodziejczarek » 18 Gru 2008, 18:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5

Jak odzyskać dane w tym ci nie pomogę może ktoś inny napisze jakim programem free lub nie free odzyskać dane z dysku D. nic mi w tej chwili go głowy nie przychodzi.
może te programy:

Recover 4All, Easy Recovery Pro, undelete itp. ale licz sie z tym ze moze sie to juz nie udać chyba że masz wujka lub kogoś kto pracuje w jakiś zabezpieczeniach i wtedy to sie odzyska :-)

zakładam że masz xp jeśli viste to czekaj na innych.

Wkładasz płyte cd-xp do napędu i wciskasz przycisk restart. komputer ponownie sie uruchamia: