TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

GG10 a Blue Screen

Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.

GG10 a Blue Screen

Postprzez ret » 23 Gru 2009, 00:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6 (.NET CLR 3.5.30729)


Witam serdecznie. Mój problem pojawił się dziś - po formacie Visty Home Premium i zainstalowaniu SP1 i 2. Po instalacji wszystkich aktualizacji Visty i SP1,2. Chciałem zainstalować nowe gadu gadu, jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że po wysłaniu do kogoś wiadomości wyskakuje mi Blue Screen. Wyczytałem, że za pomocą tego programu:
debugging tools for windows mogę sprawdzić co i jak i dlaczego. Komunikaty z BS są takie:


Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 81FE6AE3
BCP3: 902D58C4
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini122209-01.dmp
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WER-59685-0.sysdata.xml
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WERF8BF.tmp.version.txt

Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415





Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 81F2A010
BCP3: AB5F3BF4
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini122209-02.dmp
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WER-92414-0.sysdata.xml
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WERD00A.tmp.version.txt

Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415



Pliki z folderów Minidump odnajduję, ale nie mogę siędo nich dostać i zobaczyć dokładnie przyczyny.
Czy może mi ktoś pomóc?

Jedyne co mogę zorbić to dostać sie do nich po odznaczeniu uprawnien administratora, ale wyskakują opisy, których nie mogę do żadnego notatnika skopiować.

jeden plik pokazuje komunikat:
klif.sys
Drugi:
ntkrnlpa.exe

Co teraz? Skanowałem kasperskym, czy to jego wina, że BS wyskakuje w momencie odpalenia gg10? Dodam, że procesor bardzo muli i jest wysokie wykorzystanie.
Proszę o pomoc.
ret
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 23 Gru 2009, 00:24

Re: GG10 a Blue Screen

Postprzez cosik_ktosik » 23 Gru 2009, 03:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6 GTB6 FirePHP/0.3


klif.sys to właśnie Kaspersky, być może z GG mają ze sobą problemy we współpracy. Zobacz przy wyłączonym Kaspersky czy wtedy GG działa.
Awatar użytkownika
cosik_ktosik
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 811
Dołączenie: 25 Wrz 2008, 18:00
Pochwały: 37

Re: GG10 a Blue Screen

Postprzez buzu » 26 Gru 2009, 16:06

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.10


Przeinstaluj gg.Ew.instalnij starszą wersję gdyż 10 jest v.beta i mogą być problemosy.
Alter alterum docet.
Awatar użytkownika
buzu
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 854
Dołączenie: 26 Gru 2006, 02:20
Miejscowość: Łódź


Powróć do Microsoft Windows

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników