Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.
Wyślij odpowiedź

GG10 a Blue Screen

23 Gru 2009, 00:39

Witam serdecznie. Mój problem pojawił się dziś - po formacie Visty Home Premium i zainstalowaniu SP1 i 2. Po instalacji wszystkich aktualizacji Visty i SP1,2. Chciałem zainstalować nowe gadu gadu, jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że po wysłaniu do kogoś wiadomości wyskakuje mi Blue Screen. Wyczytałem, że za pomocą tego programu:
debugging tools for windows mogę sprawdzić co i jak i dlaczego. Komunikaty z BS są takie:


Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 81FE6AE3
BCP3: 902D58C4
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini122209-01.dmp
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WER-59685-0.sysdata.xml
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WERF8BF.tmp.version.txt

Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415





Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 81F2A010
BCP3: AB5F3BF4
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini122209-02.dmp
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WER-92414-0.sysdata.xml
C:\Users\refeell\AppData\Local\Temp\WERD00A.tmp.version.txt

Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0415



Pliki z folderów Minidump odnajduję, ale nie mogę siędo nich dostać i zobaczyć dokładnie przyczyny.
Czy może mi ktoś pomóc?

Jedyne co mogę zorbić to dostać sie do nich po odznaczeniu uprawnien administratora, ale wyskakują opisy, których nie mogę do żadnego notatnika skopiować.

jeden plik pokazuje komunikat:
klif.sys
Drugi:
ntkrnlpa.exe

Co teraz? Skanowałem kasperskym, czy to jego wina, że BS wyskakuje w momencie odpalenia gg10? Dodam, że procesor bardzo muli i jest wysokie wykorzystanie.
Proszę o pomoc.

Re: GG10 a Blue Screen

23 Gru 2009, 03:35

klif.sys to właśnie Kaspersky, być może z GG mają ze sobą problemy we współpracy. Zobacz przy wyłączonym Kaspersky czy wtedy GG działa.

Re: GG10 a Blue Screen

26 Gru 2009, 16:06

Przeinstaluj gg.Ew.instalnij starszą wersję gdyż 10 jest v.beta i mogą być problemosy.
Wyślij odpowiedź