TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Gordian Knot

Tematy związane z obróbka, edycją, konwersją plików foto, audio oraz video.

Gordian Knot

Postprzez sofia24 » 24 Lut 2009, 19:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.6) Gecko/2009011913 Firefox/3.0.6

Witam.
Mama problem z przerobieniem filmu DVD na divix. Ściągnęłam Gordian Knot, ale nie potrafię się nim posłużyć :(:(. Będę bardzo wdzięczna za instrukcje krok po kroku, jestem laikiem i ne dam sobie rady :(. Szukałam na necie, ale tam nie jest zbyt dokładnie opisane i gubię się. Pomózcie
sofia24
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 24 Lut 2009, 19:15

Re: Gordian Knot

Postprzez Palacio » 24 Lut 2009, 20:11

PostUA: Opera/9.52 (Windows NT 5.1; U; pl)

Na tej stronie jest objaśnione jak przerobić DVD na Divx. Wygląda dość solidnie :wink:
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum

Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Gordian Knot

Postprzez sofia24 » 25 Lut 2009, 21:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.6) Gecko/2009011913 Firefox/3.0.6

dzięki Palcio za odpowiedz:). Znalazłam ta stronę, zanim napisałam na forum i tak właśnie robiła, ale w RIPOWANIU robie dokładnie tak jak tam opisane