TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Grafika i procek zaczęły się grzać do 65-70 stopni

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Grafika i procek zaczęły się grzać do 65-70 stopni

Postprzez lukis_123 » 22 Gru 2010, 00:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


Witam,

Ostatnio mój notebook zaczął się dziwnie zachowywać, grafika i procek zaczęły się grzać mocniej do 65-70 st. wcześniej przy podobnym obciążeniu było 45-50 st. Zaczęły się pojawiać dziwne trzaski i chwilowe przycinki muzyki w głośnikach gdy np. ruszyłem myszką lub zminimalizowałem jakieś okno. Kilka razy podczas normalnej pracy ekran zrobił się czarny i komp na nic nie reagował. Wszystkie sterowniki mam zaktualizowane do najnowszych, programem DriverMax. Mój sprzęt to ASUS N71VG, system W7 64bit. Jako antywira i firewalla używam Comodo. Proszę o sprawdzenie logów.

http://wklej.eu/index.php?id=7f4de0c7f4
lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez BEST0 » 22 Gru 2010, 14:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Nie używa się HijackThis tylko OTL.
BEST0
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 51
Dołączenie: 20 Gru 2010, 19:31

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 22 Gru 2010, 15:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Podaj logi z OTL

Logi wklejasz na http://wklej.eu/, a w poście dajesz tylko link.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez lukis_123 » 22 Gru 2010, 17:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 22 Gru 2010, 20:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Logi są czyste, kosmetyka:
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV:64bit: - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\WINDRVR.SYS -- (WinDriver)
DRV:64bit: - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ipswuio.sys -- (ipswuio)
DRV:64bit: - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\hid7906.sys -- (hid7906)
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [UnlockerAssistant] C:\Program Files (x86)\Unlocker\UnlockerAssistant.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-2580211680-2059830012-3026571619-1001..\Run: [] File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\SysWow64\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\SysWow64\mctadmin.exe File not found

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"UnlockerAssistant"=-
"NokiaMServer"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Następnie:

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez lukis_123 » 22 Gru 2010, 21:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


Zrobiłem jak napisałeś, Malwarebytes' Anti-Malware nie wykrył żadnych zagrożeń, jednak opisany problem z dźwiękiem pozostał nadal...
lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 23 Gru 2010, 00:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Sprawdź, czy problem występuje w trybie czystego rozruchu -> http://support.microsoft.com/kb/331796/pl
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez lukis_123 » 23 Gru 2010, 01:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


Problem występuje nadal podczas czystego rozruchu, nadal słychać od czasu do czasu trzaski podczas klikania myszką lub włączania jakiegoś programu, przycinanie dźwięku występuje nadal a nasila się to podczas sprawdzania dysku narzędziem Disk Benchmark w Evereście.
lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 23 Gru 2010, 10:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Nie pamiętam jak to dokładnie jest na Windows 7, ale:
Wejdź w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdź, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu
To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez lukis_123 » 23 Gru 2010, 10:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


U mnie w menedżerze zadań jest tylko jedna pozycja, jak na screenie:
Image
lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 23 Gru 2010, 13:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


W takim razie wejdź w zakładkę Sterownik i wybierz Odinstaluj, następnie restart.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez lukis_123 » 23 Gru 2010, 18:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


Po odinstalowaniu i restarcie, instalują się od nowa sterowniki, jednak w menedżerze zadań nic się nie zmieniło, nie mogę sprawdzić jaki jest ustawiony bieżący tryb transferu.
lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 23 Gru 2010, 18:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Czyli problem tkwi gdzieś indziej.

Sprawdź w menedżerze zadań, czy podczas występowania tych problemów jakiś proces nie obciąża znacznie CPU.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez lukis_123 » 23 Gru 2010, 19:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713 Firefox/3.6.7


Ciężko przewidzieć kiedy się to pojawi, ale najczęściej gdy wykonuje jakieś proste czynności myszką, a w menedżerze zadań cały czas najwięcej pamięci zabiera proces svchost.exe (ok. 110kB przez cały czas), nie wiem czy to normalne, procesor nie jest obciążony (5-10% w spoczynku), średnio 70-72 procesów jest uruchomionych, choć czasami obserwuje chwilowe skoki do 100%.
lukis_123
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 21 Gru 2010, 23:26

Re: Sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 23 Gru 2010, 19:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Hmm, w takim razie proponuję na próbę odinstalować pakiet Comodo i sprawdzić, czy problem nadal będzie występował.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników