TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

hp psc 1510

Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

hp psc 1510

Postprzez rysmen » 31 Sty 2007, 21:36

PostUA:


zrobilem format i instaluje wszystko od poczadku i podczas instalacj programu do drukarki mam problem mianowicie sa dwa liczniki postepu jeden w % i drug w kb/s kiedy dochodzi wszystko do 5%to wszystko sie zatrzmuje i proces w kb/s zaczyna powoli sie przesowac w instrukcji pisze ze instalacja trwa 25min ja czekalem godzine i nic powiedzcie w czym problem :sad: ja nie mam narazie fire wall tylko awasta
Ostatnio edytowany przez rysmen, 01 Lut 2007, 10:27, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
rysmen
Postujący
Postujący
 
Posty: 139
Dołączenie: 23 Paź 2006, 15:23

Postprzez kukaszr » 31 Sty 2007, 22:27

PostUA:


taa ;] mam te sama druakrke tylko mi sie tak dzieje przy 4% ;d

u mnie działa jak wyłanczam fire wall
Chciałbym umrzeć we śnie jak mój dziadek... a nie jak jego pasażerowie głośno krzycząc :D
Awatar użytkownika
kukaszr
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2050
Dołączenie: 29 Gru 2005, 12:16
Miejscowość: Poznań
Pochwały: 2

Postprzez rysmen » 01 Lut 2007, 11:40

PostUA:


gdyby ktos mial taki problem to ja pobralem COL10862
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft ... uct=428800

i problem znikl instaluje bez problemu :lol
A TO FIRMA HP NAPISAŁA TROSZKE SKOMPLIKOWANE :razz:

Szanowny Kliencie ,

Dziękujemy za skorzystanie z usług Serwisu HP


Proszę przeinstalować urządzenie w następujący sposób:



Wchodząc w menu Start / programy i odszukać urządzenie HP oraz za pomocą Dodaj/usuń pogramy w znajdującego się w Panelu sterowania..



Kolejnie proponuję użyć programu do czyszczenia błędów w rejestrze. Program nazywa się RegCleaner. Jest to bezpłatna aplikacja, którą można pobrać na przykład z tej strony:

http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eaner.html



Następnie proszę wykonać następujące czynności (nieprawidłowe przeprowadzenie zmian w rejestrze może spowodować błędy w systemie, dlatego proszę bardzo dokładnie zastosować się do poniższej instrukcji):

1. Wejść w Start -> Uruchom

2. Wpisać regedit i kliknąć OK lub Tak

3. Na wszelki wypadek proszę eksportować kopię rejestru w następujący sposób:

Plik -> Eksportuj, proszę nazwać ten plik "regbak" i umieścić go w takim katalogu aby go można było w razie potrzeby odnaleźć. Proszę zaznaczyć opcję "Zakres eksportu" na Wszystko.

4. Kliknąć na plus obok HKEY_Local_Machine

5. Kliknąć na plus obok Software

6. Kliknąć na plus obok Hewlett-Packard

7. Kliknąć prawym przyciskiem myszy na "HP Software Update" i z rozwijalnego menu wybrać Usuń. Potwierdzić chęć usunięcia tego klucza rejestru.



Proszę zrobić kopię kluczy rejestru, następnie wejść w Hkey_Local_Machine / System / ControlSet001 / Enum / Usb. Proszę posprawdzać wszystkie klucze o nazwie VID i usunąć te, w których znajduje się Hewlett Packard.



Po tej czynności proszę uaktualnić system Windows za pomocą Windows Update znajdującego się w menu Start.



Proszę sprawdzić w dodaj/usuń programy, czy zainstalowane jest oprogramowanie .NET Framework. Jeśli nie proszę o pobranie pliku ze strony

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en i zainstalowania go na swoim komputerze.



Proszę jeszcze wejść w Start / Mój komputer (prawym klawiszem myszy) / Właściwości / Sprzęt / Menedżer urządzeń / Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i sprawdzić chipset płyty głównej (np. Intel(R), VIA, SIS). Jeśli jest to chipset VIA, proszę pobrać uaktualnienie ze strony http://www.viaarena.com, jeśli jest chipset innego producenta, proszę pobrać odpowiednie sterowniki do płyty głównej.



Teraz proszę zainstalować urządzenie.Proszę pamiętać, aby na czas obu instalacji wyłączyć zaporę systemu Windows (panel sterowania / narzędzia administracyjne / usługi / zapora systemu Windows) oraz wszelkie programy antywirusowe. Podobnie jest z modemem neostrady, który trzeba odinstalować na czas instalacji urządzenia, gdyż w przeciwnym razie urządzenie się nie zainstaluje.



W przypadku jakichkolwiek pytań służę pomocą.


Z poważaniem
Łukasz Kluska
Pomoc Techniczna HP



Treść udzielonej porady oparta jest na informacjach przekazanych przez Klienta i ogranicza się do odpowiedzi na postawione pytania. Identyfikacja problemu oraz skuteczność przedstawionego rozwiązania może zależeć od systemu operacyjnego Klienta i innych parametrównieznanych HP. Z tego powodu HP nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność tego rozwiązania. Ze względu na to, że dostępne informacje techniczne uzupełniane są wciąż nowymi danymi, HP zaleca systematyczne sprawdzanie zawartości witryny internetowej:
http://www.hp.com/country/pl/pl/support.html,
w celu dokonania koniecznych uaktualnień. W żadnym wypadku HP nie ponosi odpowiedzialności za szkody (bez ograniczeń, łącznie ze stratami wynikającymi z utraconych korzyści, danych lub przerw w prowadzeniu działalności) powstałe bezpośrednio lub pośrednio na skutek korzystania z udzielonej porady. Jeżeli w wyniku korzystania z podanych informacji konieczne będzie serwisowanie, naprawa lub dokonanie modyfikacji urządzenia lub danych, HP nie ponosi kosztów związanych z wykonaniem tych czynności
Awatar użytkownika
rysmen
Postujący
Postujący
 
Posty: 139
Dołączenie: 23 Paź 2006, 15:23


Powróć do Programy

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron