gdyby ktos mial taki problem to ja pobralem COL10862
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft ... uct=428800i problem znikl instaluje bez problemu :lol
A TO FIRMA HP NAPISAŁA TROSZKE SKOMPLIKOWANE
Szanowny Kliencie ,
Dziękujemy za skorzystanie z usług Serwisu HP
Proszę przeinstalować urządzenie w następujący sposób:
Wchodząc w menu Start / programy i odszukać urządzenie HP oraz za pomocą Dodaj/usuń pogramy w znajdującego się w Panelu sterowania..
Kolejnie proponuję użyć programu do czyszczenia błędów w rejestrze. Program nazywa się RegCleaner. Jest to bezpłatna aplikacja, którą można pobrać na przykład z tej strony:
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eaner.html Następnie proszę wykonać następujące czynności (nieprawidłowe przeprowadzenie zmian w rejestrze może spowodować błędy w systemie, dlatego proszę bardzo dokładnie zastosować się do poniższej instrukcji):
1. Wejść w Start
Uruchom
2. Wpisać regedit i kliknąć OK lub Tak
3. Na wszelki wypadek proszę eksportować kopię rejestru w następujący sposób:
Plik
Eksportuj, proszę nazwać ten plik "regbak" i umieścić go w takim katalogu aby go można było w razie potrzeby odnaleźć. Proszę zaznaczyć opcję "Zakres eksportu" na Wszystko.
4. Kliknąć na plus obok HKEY_Local_Machine
5. Kliknąć na plus obok Software
6. Kliknąć na plus obok Hewlett-Packard
7. Kliknąć prawym przyciskiem myszy na "HP Software Update" i z rozwijalnego menu wybrać Usuń. Potwierdzić chęć usunięcia tego klucza rejestru.
Proszę zrobić kopię kluczy rejestru, następnie wejść w Hkey_Local_Machine / System / ControlSet001 / Enum / Usb. Proszę posprawdzać wszystkie klucze o nazwie VID i usunąć te, w których znajduje się Hewlett Packard.
Po tej czynności proszę uaktualnić system Windows za pomocą Windows Update znajdującego się w menu Start.
Proszę sprawdzić w dodaj/usuń programy, czy zainstalowane jest oprogramowanie .NET Framework. Jeśli nie proszę o pobranie pliku ze strony
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en i zainstalowania go na swoim komputerze.
Proszę jeszcze wejść w Start / Mój komputer (prawym klawiszem myszy) / Właściwości / Sprzęt / Menedżer urządzeń / Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej i sprawdzić chipset płyty głównej (np. Intel(R), VIA, SIS). Jeśli jest to chipset VIA, proszę pobrać uaktualnienie ze strony
http://www.viaarena.com, jeśli jest chipset innego producenta, proszę pobrać odpowiednie sterowniki do płyty głównej.
Teraz proszę zainstalować urządzenie.Proszę pamiętać, aby na czas obu instalacji wyłączyć zaporę systemu Windows (panel sterowania / narzędzia administracyjne / usługi / zapora systemu Windows) oraz wszelkie programy antywirusowe. Podobnie jest z modemem neostrady, który trzeba odinstalować na czas instalacji urządzenia, gdyż w przeciwnym razie urządzenie się nie zainstaluje.
W przypadku jakichkolwiek pytań służę pomocą.
Z poważaniem
Łukasz Kluska
Pomoc Techniczna HP
Treść udzielonej porady oparta jest na informacjach przekazanych przez Klienta i ogranicza się do odpowiedzi na postawione pytania. Identyfikacja problemu oraz skuteczność przedstawionego rozwiązania może zależeć od systemu operacyjnego Klienta i innych parametrównieznanych HP. Z tego powodu HP nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność tego rozwiązania. Ze względu na to, że dostępne informacje techniczne uzupełniane są wciąż nowymi danymi, HP zaleca systematyczne sprawdzanie zawartości witryny internetowej:
http://www.hp.com/country/pl/pl/support.html,
w celu dokonania koniecznych uaktualnień. W żadnym wypadku HP nie ponosi odpowiedzialności za szkody (bez ograniczeń, łącznie ze stratami wynikającymi z utraconych korzyści, danych lub przerw w prowadzeniu działalności) powstałe bezpośrednio lub pośrednio na skutek korzystania z udzielonej porady. Jeżeli w wyniku korzystania z podanych informacji konieczne będzie serwisowanie, naprawa lub dokonanie modyfikacji urządzenia lub danych, HP nie ponosi kosztów związanych z wykonaniem tych czynności