TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Internet mobilny - zrywane połączenie

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Internet mobilny - zrywane połączenie

Postprzez motor001 » 21 Gru 2016, 18:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


Witam
Mam laptop firmy Dell, modem USB LTE Alcatel L850V, internet z Plusa i taki oto problem:
Po podłączeniu modemu do komputera wszystko działa dobrze, internet śmiga, ale po kilku najdalej kilkunastu minutach połączenie jest zrywane.
Modem działa nadal, tzn. dioda świeci na czerwono (aktywne połączenie LTE), na komputerze też widnieje aktywne połączenie, mimo to internetu nie ma.
Modem był testowany na dwóch innych komputerach, na których działał bez zarzutu. Na tym komputerze był testowany inny modem, który też działał bez zarzutu.
Dlaczego więc ten modem z tym komputerem nie chce współpracować dłużej niż kilkanaście minut?
Bardzo proszę o radę co można z tym zrobić i jak to naprawić.
motor001
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączenie: 06 Maj 2011, 17:49

Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron