A mam i Sharana i instrukcje,ale niestety po polsku.
A co do samego auta jak na prawie dwie tony 110km , b.malooo
Poza paroma drobiazgami jak np ergonomia wnetrza,za malo schowkow,uchwytow, lamia sie pokrywy lusterek na oslonkach przeciwslonecznych,glosna wentylacja,bardzo mocno i szybko nagrzewajace sie wnetrze (lato).
Slaba widocznosc do tylu (prawa strona) , za mala regulacja lusterka.
Co okolo 150tys wymiana drazkow i koncowek kierowniczych.
Schiebedach tez mi sie pare razy zablokowal a na koniec przestawil,zamknac sie dal,ale nie moge ani otwierac ani uchylac gora.
Nie wiem jak w innych , ale u mnie bardzo slychac tylne opony (265/45R17)
U mnie byla jeszcze wymiana skrzyni biegow,ale ja mam w automacie.(kosztowna sprawa)
Pozatym autko bardzo fajne,wyglad super,wygodny,dobrze sie prowadzi,nie przechyla na zakretach,bardzo dobrze trzyma sie drogi,chodz troche slabo sie zbiera,moglo by byc lepiej nawet na automacie.
Bardzo praktyczne ogrzewanie p.szyby.
Dobre wydajne ogrzewanie postojowe Webasto
Obracane fotele przednie (jako pasarzer mozna miec calkiem w miare fotelo-kanape
W miare dobra klimatyzacja.
Za to wszystko ma straszny apetyt na paliwo, srednio 14l ale jak mu dobrze docisnac to potrafi 18-19 l polknac. (przed tygodniem przerobilam na gaz,srednio 15l lpg)
Co do instrukcji to moge ewentualnie pomoc cos przetlumaczyc,jak jest wogole co?
Co do mojego auta
VW Sharan VR6 2,8 225KM
Tiuning optyczny-Projektzwo , mechaniczny ABT