Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

iPlus - nie otwiera mi niektórych stron internetowych - logi

09 Lis 2009, 19:02

Nie wiem czy to problem mobilnego internetu z iPlusa, czy mojego systemu, ale nie otwiera mi niektórych stron internetowych. proszę o pomoc.

oto link skanu HijackThis mojego systemu:

http://www.wklej.eu/index.php?id=00fb27749b

Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 19:29

Uruchom HijackThis -> Do a system scan only -> w okienku programu pokaże się log -> zaznacz kratki przy podanych wpisach -> klikasz Fix checked
Kod:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.bearshare.com/
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'USŁUGA LOKALNA')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'USŁUGA SIECIOWA')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User 'Default user')


Podaj logi z OTL i GMER

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 19:54

Zrobiłam tak jak proponowałeś. A oto logi już po usunięciu 'tego'

HijackThis:
http://www.wklej.eu/index.php?id=93d593656f

OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=be2b46156b

GMER:
http://www.wklej.eu/index.php?id=9a2f02e562

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 20:08

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
PRC - [2008-04-14 21:51:18 | 01,035,264 | ---- | M] (Microsoft Corporation) -- C:\WINDOWS\explorer.exe
SRV - [2008-04-14 21:50:36 | 00,164,980 | RHS- | M] () -- C:\WINDOWS\system32\xuple.dll -- (qblolgrx)
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (C:\Documents) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (and) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (Settings\All) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (Users\Dane) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (aplikacji\TuneUp) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (Software\TuneUp) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (Utilities\WinStyler\tu_logonui.exe) - File not found

:Files
C:\WINDOWS\system32\xuple.dll

:Commands
[emptytemp]
[start explorer]
[Reboot]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL

Można wiedzieć o jakie dokładnie strony chodzi???

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 20:22

strony przeróżne... typu onet.pl, www.avast.com... itd. nawet niektóre strony, z których chciałam antywirus ściągnąć mi nie wchodziły.

Oto logi:

Log usuwania:
http://www.wklej.eu/index.php?id=cc52f227b2

Log OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=b73d193f46

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 20:38

teraz to już mi prawie nic nie chodzi :p stronkę jakąkolwiek ładuje mi ponad 5 min (nawet tu ledwo weszłam), avast nie chce się aktualizować... Zrobisz mi to jakoś czy będe musiała formatować dysk?

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 21:21

Użyj Combofix i wklej log z niego

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

09 Lis 2009, 23:50

http://www.wklej.eu/index.php?id=8ace7c3291

To jest log z combofix

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

10 Lis 2009, 07:55

Wklej do notatnika:
Kod:
NetSvc::
qblolgrx

Driver::
qblolgrx

Registry::
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List]
"1765:TCP"=-

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

10 Lis 2009, 14:08

Oto Log:
http://www.wklej.eu/index.php?id=ab2d59bbbb

Naprawde na moim kompie jest aż taki syf? :(

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

10 Lis 2009, 14:58

Ok, nic więcej już tu nie widzę.

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Dr.Web CureIt - jeśli coś znajdzie wylecz/usuń i daj raport (Plik -> Zapisz Listę Raportu)

Jest jakaś poprawa???

Re: Proszę o sprawdzenie Loga

10 Lis 2009, 17:06

dziękuję bardzo! wszystko działa poprawnie :D:D Masz u mnie duże piwo hehe :P
Wyślij odpowiedź