Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
23 Sty 2006, 11:42
proszę o poradę jak mogę połączyć dwa komputery aby w obydwóch był internet.Narazie mam podłączenie do jednego a chciałabym mieć w drugim.Obydwa komputery są w jednym pokoju.,nie chcę routera.obydwa mają karty sieciowe i mam zaprawiony przewód ...niestety nie ma nadal w drugim komputerze internetu.
23 Sty 2006, 21:03
jeśli jeden komputer widzi drógi komputer to jest juz dobrze

Musisz w połączeniach sieciowych znalesc połączenie lokalne i tam w zakładce Zaawansowane musisz zaznaczyc : "Zezwalaj innym uzytkownikom sieci na łączenie sie poprzez połączenie internetowe tego komputera". mam nadzieje ze to pomoze.
24 Sty 2006, 21:42
druss ------ dzięki jeszcze się z tym męczę .w jednym komp.już wykazuje połączenie sieciowe ale w drugim niestety nie.ale ja jestem laik i pomęczę się jeszcze,ale dzięki to miło że komuś się chce odpowiadać ,mnie laikowi
25 Sty 2006, 05:08
ja tez nie jestem zadnym specem od kompów ale ja tez przechodziłem takie problemy jak Ty

a co sie dzieje ze drógi komp niechce zobaczyc sieci ?? opisz tą sytuacje, moze cos pomoge, a jesli nie ja to moze ktos inny z tego forum!!!!
25 Sty 2006, 10:54
dwa komputery stoją w jednym pokoju.kupiłam kabel lan zaprawili mi w sklepie do podłączenia komp-komp.Połączyłamn od karty sieciowej do karty sieciowej.mam szybki internet z dialogu, i na tym koniec jestem laik i stoję w miejscu.Ten komputer który już miał internet wykrywa sieć a drugi ani , ani w ząb.Aby mi pomóc musisz krok po kroku ,bo ja jak powiedziałam........ laik. masz cierpliwość ? -to pomóż

ula
25 Sty 2006, 17:53
A wiec zaczynajmy

mam nadzieje ze masz dwa takie same windowsy, bo ja umiem tylko na XP.musisz udostepnic dyski i w jednym i w drógim kompie.a skad wiesz ze drógi komp nie widzi sieci ??bedziesz musiał pingowac obydwa kompy, ustawic grupe roboczą i IP i maske podsieci.
26 Sty 2006, 10:39
jeden komputer to xp a druki win.98 i co dalej ?