Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
Wyślij odpowiedź

JAK SKONFIGUROWAĆ TL-WR543G i TL-WA501G?

19 Sie 2008, 11:13

Witam,
Mam problem: chcę podzielić ,,radiówkę,, bezprzewodowo w domu, więc kupiłem sobie takie urządzenia: TP-Link TL-WR543G i TP-Link TL-WA501G i mam problem z ich konfiguracją :( proszę wszystkich o pomoc
Jestem zielony w tych sprawach, przeczytałem instrukcje ale nic z niej nie rozumiem.
Jak mam podłączyć te urządzenia? bo teraz mam tak:
Kabel od anteny na dachu-----wkręcony jest do TL-WA501G----połączony kablem RJ-45 z ------- TL-WR543G *** i dalej bezprzewodowo ( czy dobrze to podłączyłem? ) wiem tyle że trzeba wejść w przeglądarkę i coś tam ustawić.

19 Sie 2008, 17:34

Nie. Antenke wkręcasz do 543g, ponieważ on ma tryb wisp (routowanie sygnału radiowego). Po zalogowaniu na ten router ustawiasz router w trybue AP client i wpisujesz dane tak aby połączył się z siecią w zależności jak jest zabezpieczona jak po macu to zmieniasz adres fizyczny funkcja mac clone jak wep to wpisujesz wep jak wpa to wpisujesz wpa. Dopiero jak juz sie polaczysz i bedziesz miec neta to podpinasz do niego 501g i ustawiasz tryb ap i wysylasz radiowo. Jak czegoś nie rozumiesz to pisz to Ci wytłumacze.

19 Sie 2008, 19:40

1jaa napisał(a):Nie. Antenke wkręcasz do 543g, ponieważ on ma tryb wisp (routowanie sygnału radiowego). Po zalogowaniu na ten router ustawiasz router w trybue AP client i wpisujesz dane tak aby połączył się z siecią w zależności jak jest zabezpieczona jak po macu to zmieniasz adres fizyczny funkcja mac clone jak wep to wpisujesz wep jak wpa to wpisujesz wpa. Dopiero jak juz sie polaczysz i bedziesz miec neta to podpinasz do niego 501g i ustawiasz tryb ap i wysylasz radiowo. Jak czegoś nie rozumiesz to pisz to Ci wytłumacze.