TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

kłopot z kerio firewall

Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

kłopot z kerio firewall

Postprzez brottor » 08 Gru 2005, 18:38

PostUA:

czesc dobrzy ludzie jestem nowy w tej materii komputerowej dlatego proszę WAS o pomoc ściągnąłem kerio personalll firewall ale jest to wersją 30 dniowa prosiłbym o jakiś link dotyczący cracak lub kodu z góry dziękuję
brottor
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 07 Gru 2005, 17:35

Postprzez niunka » 08 Gru 2005, 21:27

PostUA:

Michael007acm napisał(a):Ściągnij lepiej Avasta lub Pande 2006

Chlopak prosil i cracka do kerio a nie o rade co ma sciagnac,do tego..... :evil:
Panda jest slabym programem,jedyna warta uwgi to panda titanium,avast jest niezly,a jak na darmowy program to nawet bardzo dobry,ale nie ma firewalla.
Co do kerio do,jaka wersja sciagnoles? Ale domyslam sie ze najnowsza 4.2.2 913 bulid,bedzie ciazko o cracka do tej wersi szukalam wczesniej,ale nic nie znalazlam,ale zawsze mozesz probowac.
Jak chcesz to mam instalke kerio 4.1.2 i cracka do tej wersi,jak cos to pisz przesle ci mailem

Pozdrawiam Niunka
Awatar użytkownika
niunka
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum

Dołączenie: 08 Maj 2005, 15:21
Miejscowość: Kempten
Pochwały: 1

Kerio crack

Postprzez MaNiAkOs » 23 Sty 2006, 16:10

PostUA:

Siemacie. Niunka pisałaś że masz cracka do tego kerio , byłbym wdzięczny jakbyś mogła mi go przesłać na poczte [email protected] albo przez gg 6375358 z góry dzięks :wink:
MaNiAkOs
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 23 Sty 2006, 16:07

Powróć do Programy