UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/534.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/9.0.597.98 Safari/534.13
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/534.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/9.0.597.98 Safari/534.13
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )
Kod zabezpieczający możesz odzyskać zdalnie, korzystając z naszej usługi. Wystarczy wejść na stronę http://simlock.gsmservice.pl/1,1,Nokia,mastercode.html, wybrać model
swojego telefonu, a następnie podać numer seryjny telefonu (IMEI). Zostanie wygenerowany nowy, uniwersalny kod zabezpieczający dla Twojego telefonu. Zaletą tego rozwiązania jest to, iż nie musisz posiadać żadnych specjalistycznych kabli czy oprogramowania , a kod można odzyskać nie wychodząc z domu.
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/534.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/9.0.597.98 Safari/534.13
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )
Jeżeli posiadasz kabel MBUS możesz odzyskać kod przy użyciu programu Logo Manager. Podłącz telefon i w programie Logo Manager wybierz menu Narzędziainformacje o telefonie.Obok informacji o numerze IMEI i modelu telefonu jest podany zapomniany Security code.
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/534.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/9.0.597.98 Safari/534.13
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )
Twój telefon jest wyposażony w jeden lub kilka kodów, które mają go zabezpieczać przed nieupoważnionym użyciem. Należy pamiętać, że kod zabezpieczający (kod blokady), który chroni sam telefon, różni się od kodu PIN, który zabezpiecza kartę SIM.
Jeżeli Twój telefon wyświetla komunikat z prośbą o podanie kodu zabezpieczającego lub kod blokady, a kod taki nie został wcześniej przez Ciebie uaktywniony, spróbuj wykonać następujące czynności:
* Wprowadź domyślny kod zabezpieczający (blokady): 12345. Próbę taką możesz wykonać tylko raz.
Jeżeli telefon nadal żąda podania kodu zabezpieczającego lub kodu blokady, przynieś go do najbliższego centrum serwisowego Nokia w celu przeprowadzenia niezbędnej diagnostyki.
Powróć do Telefonia komórkowa - GSM, UMTS, WiMAX, LTE
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]