TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komp nagle przestaje działać, nie da się odpalić aplikacji

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komp nagle przestaje działać, nie da się odpalić aplikacji

Postprzez rbaggio10 » 12 Gru 2014, 13:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.95 Safari/537.36


Bardzo proszę o sprawdzenie logów. Komp od kilku dni ma tak, że chodzi przez dłuższy czas i nagle przestaje działać tzn. nie da się np odpalić żadnego programu. Sprzęt sprawdzany był Avastem, Adwcleaner, Malwarebytes Anti-Malware. Nic nie wykazały.

GMER: http://www.wklej.eu/index.php?id=9417127da1
FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=e3ca3ad2f7
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=234328e325
Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=80684e73aa

z góry dziękuję :)

P.S.
Total Spy jest zainstalowany przeze mnie świadomie.
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 12 Gru 2014, 22:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:34.0) Gecko/20100101 Firefox/34.0


Czysto, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [557984 2014-08-27] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [USB3MON] => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe [292848 2014-03-06] (Intel Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [271744 2014-09-26] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-652174111-3199148254-481331897-1000\...\Run: [Facebook Update] => C:\Users\R.Baggio10\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [138096 2014-11-24] (Facebook Inc.)
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X]
S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]
S3 IvtComBusSrv; System32\Drivers\btcombus.sys [X]
S3 pccsmcfd; system32\DRIVERS\pccsmcfdx64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
U3 fxtorpod; \??\C:\Users\RBAB1~1.BAG\AppData\Local\Temp\fxtorpod.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 13 Gru 2014, 20:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.95 Safari/537.36


rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 14 Gru 2014, 14:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:34.0) Gecko/20100101 Firefox/34.0


Wklej do notatnika:
Winlogon\Notify\igfxcui: igfxdev.dll [X]
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]