TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komp się zawiesza po wejściu na dysk

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komp się zawiesza po wejściu na dysk

Postprzez witoldk65 » 13 Gru 2008, 01:46

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)


pojawił mi się problem z wejściem na dyski w kompie. domysliłem się ,że może to byc jakis wirus skorzystałem z nazędzia ComboFix ,po skanowaniu ,wejscie na dyski jest możliwe ,ale komp się zawiesza nie wiem co dalej powinienem zrobic ?
otrzymałem log. http://www.wklej.eu/index.php?id=53bbcb5af3
witoldk65
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 13 Gru 2008, 01:05

Re: proszę o pomoc

Postprzez huber2t » 13 Gru 2008, 08:11

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
Folder::
c:\windows\95FC26FB19FD4A96BBB1B1062E8648F5.TMP

Driver::
RkPavproc1
TrojanFindDriverNT

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu->
Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: proszę o pomoc

Postprzez witoldk65 » 13 Gru 2008, 14:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b2) Gecko/20081201 Firefox/3.1b2


Podczas tej operacji wyskoczyła inf. że komp. nie ma zainstalowanej konsoli odzyskiwania systemu i pytanie czy ją zainstalować.warunek konieczne połączenie z internetem
wszystko ok
instalacja się nie powiodła , ComboFIX zakończył skanowanie i zrestartował komputer.Po uruchomieniu okazało się że podczas logowania zawiesiła się .kolejny ręczny reset i po uruchomieniu nie było już ikony ComboFIX
witoldk65
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 13 Gru 2008, 01:05

Re: proszę o pomoc

Postprzez huber2t » 13 Gru 2008, 15:08

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Spróbuj ponownie, i kliknij aby nie instalowała
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42

Re: proszę o pomoc

Postprzez witoldk65 » 13 Gru 2008, 20:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b2) Gecko/20081201 Firefox/3.1b2


zrobiłem i co teraz ? to ostatni log http://wklej.eu/index.php?id=8409e20fce
witoldk65
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 13 Gru 2008, 01:05

Re: proszę o pomoc

Postprzez huber2t » 13 Gru 2008, 20:06

PostUA: Opera/9.62 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Log wygląda na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!
Awatar użytkownika
huber2t
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2798
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:07
Pochwały: 42


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron