TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer chodzi wolno, sam się wyłącza

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez kominekl » 01 Lip 2012, 11:31

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0


Na razie sprawdźmy co z tym zasilaczem.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez bajbus » 01 Lip 2012, 11:32

PostUA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/7.0.29915/28.1914; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10


Pozycz od kogos zasilacz jak radzil moderator
bajbus
 

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez saniusz » 01 Lip 2012, 11:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


No tak tylko jest problem, bo ten model jest dość nietypowy(http://img31.otofotki.pl/obrazki/bw767_12720444.jpg) i nikt ze znajomych do niego zasilacza nie posiada. Jak nic innego już się nie da zrobić to mam jeszcze inny komputer i wystarczy, że sobie go zamienię, bo nie wiem czy warto kupować nowy zasilacz.
saniusz
Postujący
Postujący
 
Posty: 115
Dołączenie: 29 Cze 2011, 22:37

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 01 Lip 2012, 12:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.56 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.2.0.0


To ile kości pamięci masz teraz włożone?? I po ile MB?? Co do zasilacza mimo to, iż jest nietypowy wtyczki powinny być takie same, więc możesz go położyć na chwilę np. obok obudowy.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez saniusz » 01 Lip 2012, 13:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Włożone są 2 kości: jedna 1GB, druga 2GB. Z tym zasilaczem to jutro będę próbował.
saniusz
Postujący
Postujący
 
Posty: 115
Dołączenie: 29 Cze 2011, 22:37

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 01 Lip 2012, 13:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) Chrome/19.0.1084.56 Safari/536.5 Comodo_Dragon/19.2.0.0


I 512 jest tylko wyświetlane??? Spróbuj wyjąć jedną kość i zobacz, czy coś się zmieni, jeśli nie to włóż tą drugą, a pierwszą wyjmij i znów sprawdź. Zresetuj także BIOS.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Komputer chodzi wolno, sam się wyłącza

Postprzez saniusz » 03 Lip 2012, 15:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


No więc przyczyną tego zamieszania był wadliwy RAM. Jednak, gdy wydawało się, że to już koniec problemów wyskoczył błąd "Generic Host Process for Win 32 Services" i od tej pory nie działa internet i pasek znowu zmienia się na ten z Windowsa 2000, a po chwili komputer się zawiesza. Dodam, że nie mogę zainstalować łatek, gdyż mam system z SP3. Wszystkie porty są już zablokowane programem WWDC. MBAM nie znalazł zagrożeń. Co mam z tym zrobić? :/
saniusz
Postujący
Postujący
 
Posty: 115
Dołączenie: 29 Cze 2011, 22:37

Re: Komputer chodzi wolno, sam się wyłącza

Postprzez mateo8898 » 03 Lip 2012, 21:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.47 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.0.1.0


Podaj nowe logi.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Komputer chodzi wolno, sam się wyłącza

Postprzez saniusz » 03 Lip 2012, 22:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


saniusz
Postujący
Postujący
 
Posty: 115
Dołączenie: 29 Cze 2011, 22:37

Re: Komputer chodzi wolno, sam się wyłącza

Postprzez mateo8898 » 03 Lip 2012, 22:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/20.0.1132.47 Safari/536.11 Comodo_Dragon/20.0.1.0


Nic tu szkodliwego nie ma, odinstaluj tylko zbędny McAfee Security Scan

Włóż do napędu płytkę z systemem, a następnie wejdź w Start -> Uruchom -> wpisz: sfc /scannow


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Komputer chodzi wolno, sam się wyłącza

Postprzez saniusz » 03 Lip 2012, 23:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:13.0) Gecko/20100101 Firefox/13.0.1


Jak na razie wszystko chodzi. Dzięki bardzo :)
saniusz
Postujący
Postujący
 
Posty: 115
Dołączenie: 29 Cze 2011, 22:37

Poprzednia

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]