TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

komputer nie uruchamia się

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

komputer nie uruchamia się

Postprzez 0twastara » 19 Maj 2010, 15:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315 Firefox/3.5.9 (.NET CLR 3.5.30729)


Działa tylko w trybie awaryjnym (na szczęście z obsługą sieci).
Log z Hijackthis:
http://www.wklejto.pl/67587
Log z OTL:
http://www.wklejto.pl/67589
Log z gmer:
http://www.wklejto.pl/67593

Proszę o pomoc.
0twastara
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 19 Maj 2010, 14:26

Re: komputer nie uruchamia się

Postprzez mateo8898 » 19 Maj 2010, 15:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Widzę, że chyba był tu używany Combofix, więc podaj log, który wtedy utworzył.
Co do logów to infekcji tu nie widać, tylko jakieś resztki po Avaście, może to one są przyczyną tego problemu. Usuń je tym narzędziem -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... ility.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: komputer nie uruchamia się

Postprzez 0twastara » 19 Maj 2010, 15:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315 Firefox/3.5.9 (.NET CLR 3.5.30729)


Był używany. Zanim trafiłem tutaj próbowałem porad z innej strony, niestety nieskutecznie.

Resztki po avast już usunięte.

Oto log z combofix'a:
http://wklejto.pl/67577
0twastara
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 19 Maj 2010, 14:26

Re: komputer nie uruchamia się

Postprzez mateo8898 » 19 Maj 2010, 21:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


No cóż, tutaj także nic nie ma, tylko kosmetyka. Odinstaluj Ask Toolbar

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=2685&invocationType=tb50ffwinampie7&query="
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://websearch.ask.com/redirect?client=ff&src=kw&tb=SPC2&o=15000&locale=en_NL&q="
[2010-05-07 15:33:57 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Kosztaniak\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\glncqpqy.default\extensions\[email protected]
[2010-05-07 15:33:58 | 000,002,253 | ---- | M] () -- C:\Users\Kosztaniak\AppData\Roaming\Mozilla\FireFox\Profiles\glncqpqy.default\searchplugins\askcom.xml
O4 - HKLM..\RunOnce: [] File not found

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix, później CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Następnie napisz, jak wygląda sytuacja.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron