TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer ostatnio się dziwnie zachowuje - log

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer ostatnio się dziwnie zachowuje - log

Postprzez msgarden » 15 Maj 2009, 11:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


tak jak w temacie. Komputer ostatnio się dziwnie zachowuje
viewtopic.php?f=26&t=18562
oto log z SilentRunners http://www.wklej.eu/index.php?id=84fa89bf13
dzięki za pomoc
msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez Michael Parker » 16 Maj 2009, 22:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Podaj log z HijackThis. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967
Podaj log z Combofix. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.
Pozdrawiam, Michael Parker
Jeśli pomogłem daj + ;)
Michael Parker
Postujący
Postujący
 
Posty: 400
Dołączenie: 29 Gru 2008, 00:03
Pochwały: 52

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez msgarden » 18 Maj 2009, 14:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez AJAN » 18 Maj 2009, 18:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


pobierz MalwareByte's
:arrow: Klikasz "Skanuj" :arrow: Wybierasz dyski i skanujesz :arrow: jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez msgarden » 18 Maj 2009, 22:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


najpierw wykonałem szybki skan: http://wklej.eu/index.php?id=468d6b5ece

a potem pełny skan: http://wklej.eu/index.php?id=fe9199afb0

Były jakieś trojany które usunąłem. Już ich faktycznie nie ma czy coś mam jeszcze zrobić?
msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez AJAN » 18 Maj 2009, 23:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


teraz kontrolnie log z ComboFix
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez msgarden » 18 Maj 2009, 23:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


oto log z combofix: http://wklej.eu/index.php?id=649ab493f3

Nadal występuje ten problem z wyświetlaniem filmów na pełnym ekranie, o co to może chodzić? Dzięki za pomoc :)
msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez AJAN » 19 Maj 2009, 00:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Wykonaj optymalizację autostartu

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA[/quote]

przeskanuj komputer Kaspersky Virusscaner lub Dr.Web Cure It!
gdy będą wirusy pokaż raport

P.S. Czy próbowałeś przeinstalować przeglądarki? Wszystkie dodatki zainstalowane??
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez msgarden » 19 Maj 2009, 15:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


wszystko wykonane tak jak napisałeś. Kaspersky nic nie znalazł. Przeglądarki przeinstalowane. Problem nadal występuje :/
msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez AJAN » 19 Maj 2009, 17:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


podaj model karty graficznej? próbowałeś przeinstalować stery od niej? i kodeki także?
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez msgarden » 19 Maj 2009, 23:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


karta to: VIA Chrome 9 HC IGP WDDM. Sterowników nie zmieniałem i kodeków również. Postaram się znaleźć aktualniejsze sterowniki
msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez msgarden » 20 Maj 2009, 00:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)


sterownik zaktualizowany i wygląda na to, że już jest wszystko w porządku.:D Dzięki wielkie AJAN
msgarden
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączenie: 27 Paź 2008, 18:59

Re: Proszę sprawdzić log

Postprzez AJAN » 20 Maj 2009, 21:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10


Jeśli problem będzie występować nadal to wypróbuj inne wersje sterów.
PZDR
A
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]