Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
30 Maj 2010, 21:58
Witam!
Przedstawiam swój problem:
Mam Win 7, Avast Pro, komputer po kilku minutach od uruchomienia zwiesza się i pomaga jedynie restart, czasami sam się restartuje. Po ponownym włączeniu wyskakuje komunikat: Błąd odczytu dysku, zrestartuj ponownie komputer. Bywa też tak, że działa bez problemu. Skanowałem już różnymi skanerami antywirusowymi, nawet samouruchamiającymi się m.in. Kaspersky Rescue Disk 10 i nic nie pomaga wg skanerów komputer jest "czysty". Załączam logi:
ComboFix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=a75c5746edGMER:
http://www.wklej.eu/index.php?id=c4a7cd9e83Proszę o wszelką pomoc.
30 Maj 2010, 22:04
Log z ComboFix ucięty, popraw (brakuje początku loga).
30 Maj 2010, 22:12
W logach nic nie ma, a Twój problem na pewno nie ma związku z wirusami.
Wklej do notatnika:
- Kod:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}"=-
"ALLUpdate"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"Adobe ARM"=-
"DivXUpdate"=-
Plik

Zapisz jako

Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki

zapisz pod nazwą FIX.REG

uruchom utworzony plik i potwierdź
Pobierz
OTC uruchom i kliknij
CleanUp (Win 7

prawoklik i Uruchom jako administrator)
Przeczyść dysk oraz rejestr
CCleaner
30 Maj 2010, 22:25
Nic tu nie ma, zrób to co napisałem w poprzednim poście.
30 Maj 2010, 22:27
już zrobiłem, jeśli nadal nie będzie poprawy co wtedy?
31 Maj 2010, 15:14
Poprawy raczej nie będzie po tym, bo jak wcześniej pisałem nie ma to związku z wirusami, tylko są jakieś problemy z dyskiem.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.