TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer pracuje w żółwim tempie - logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer pracuje w żółwim tempie - logi

Postprzez paeonia » 19 Lut 2015, 03:21

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


dzień dobry wieczór :)
Mój komputer biurkowy pracuje w żółwim tempie. Długo się uruchamia i zawiesza w trakcie pracy.
Tu log z FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=511bb20eb5
W czasie pracy GMER pojawia się okienko windowsowe, że wystąpił problem i program zostanie zamknięty. Zamyka.
Generalnie staram się radzić sobie sama ale ciągle jestem 'blondynką'. Jedyny antywirusowy to AVG ale coraz mniej mi się on podoba.
Zatem proszę o pomoc i będę wdzięczna za info co dalej ma robić.
paeonia
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 19 Lut 2015, 03:07

Re: prośba o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 19 Lut 2015, 18:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


1. Odinstaluj: Akamai NetSession Interface, AVG Security Toolbar, Babylon Chrome Toolbar, Babylon toolbar, FoxTab FLV Player, PC Data App, Softonic Assistant
2. Użyj AdwCleaner -> frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.
3. Podaj komplet logów z FRST -> otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179

Kolejność jak podałem.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Komputer pracuje w żółwim tempie - logi

Postprzez paeonia » 21 Lut 2015, 23:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


paeonia
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 19 Lut 2015, 03:07

Re: Komputer pracuje w żółwim tempie - logi

Postprzez mateo8898 » 28 Lut 2015, 19:15

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:36.0) Gecko/20100101 Firefox/36.0


W AdwCleaner -> Odinstaluj

Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [SoundMan] => I:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE [46592 2002-08-02] (Avance Logic, Inc.)
HKLM\...\Run: [TkBellExe] => I:\Program Files\Real\RealPlayer\update\realsched.exe [296056 2012-01-07] (RealNetworks, Inc.)
HKLM\...\Run: [Adobe ARM] => I:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [959904 2013-11-21] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => I:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [254696 2011-06-09] (Sun Microsystems, Inc.)
HKLM\...\Run: [NeroFilterCheck] => I:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe [161328 2007-05-04] (Nero AG)
HKLM\...\Run: [HP Software Update] => I:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd.exe [49152 2002-12-17] ()
HKLM\...\Run: [DivXUpdate] => I:\Program Files\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe [1259376 2011-07-29] ()
HKU\S-1-5-21-527237240-630328440-682003330-1003\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "I:\Documents and Settings\ania\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Akamai\netsession_win.exe" (the data entry has 65 more characters).
Task: I:\WINDOWS\Tasks\JYKKOXBE.job => I:\WINDOWS\system32\prncnfgq.dll
I:\WINDOWS\system32\prncnfgq.dll
I:\Documents and Settings\ania\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Akamai
HKU\S-1-5-21-527237240-630328440-682003330-1003\...\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] => I:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe [149040 2007-05-04] (Nero AG)
HKU\S-1-5-21-527237240-630328440-682003330-1003\...\Run: [ALLUPDATE] => E:\PROGRAMY\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [1379840 2011-08-16] ()
Startup: I:\Documents and Settings\ania\Menu Start\Programy\Autostart\OpenOffice.org 3.3.lnk
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pgafcinpmmpklohkojmllohdhomoefph] - I:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Browser Manager\2.3.796.11\{16cdff19-861d-48e3-a751-d99a27784753}\browsemngr.crx [Not Found]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [anhkpeeldnblppnfjknhicekonafgcji] - I:\Program Files\RichMediaViewV1\RichMediaViewV1release1018\ch\RichMediaViewV1release1018.crx [Not Found]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [jfmjfhklogoienhpfnppmbcbjfjnkonk] - I:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Real\RealPlayer\BrowserRecordPlugin\Chrome\Ext\rphtml5video.crx [Not Found]
S1 scvzppib; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\scvzppib.sys [X]
S3 SetupNTGLM7X; \??\G:\NTGLM7X.sys [X]
S1 upwuefqo; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\upwuefqo.sys [X]
U1 WS2IFSL; No ImagePath
S1 ggvwqncb; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\ggvwqncb.sys [X]
S3 GMSIPCI; \??\G:\INSTALL\GMSIPCI.SYS [X]
S1 gtquyicu; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\gtquyicu.sys [X]
S1 hpnhnnkl; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\hpnhnnkl.sys [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
S1 jhbwnahk; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\jhbwnahk.sys [X]
S1 lsjiaqrh; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\lsjiaqrh.sys [X]
S3 NTACCESS; \??\G:\NTACCESS.sys [X]
S1 ofipogfw; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\ofipogfw.sys [X]
S1 rfnhhzfc; \??\I:\WINDOWS\system32\drivers\rfnhhzfc.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników