Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
Wyślij odpowiedź

Komputer sie resetuje

16 Maj 2007, 19:42

Witam! :twisted:
Mam taki problem:
komputer przy włączeniu większej ilości aplikacji lub po prostu skanowania antywirusem (Norton internet security 2007) resetuje się... kolega sprawdził to jakimś programem i wyszło na to, że płyta główna nagrzewa mi sie do ok. 75stopni celsjusza(czasami nawet więcej! I jest podkreślone na czerwono). I tutaj moje pytanie... Co mam zrobić? kupić dodatkowe wentylatory?wymienić płytę? jestem całkowicie "zielony" w tym temacie więc czekam na opinie fachowców!
Pozdrawiam! :)

aha i zapomniałem jeszcze dodać, że kiedy otworzyłem obudowę zasilacz był bardzo gorący, tak samo jak płyta główna!

16 Maj 2007, 20:19

Mobo do 75*C? :shock: :shock: :shock: :shock:
Skoro zasilacz jest gorący to pewnie od niego nabrała plyta glowna takiej temperatury. Ja bym pozyczył zasilacz od kumpla i sprawdzil jak będzie na jego. Możliwe, że zasilacz to jakas tandeta i nagrzewa się i jest powodem resetowania.

17 Maj 2007, 17:42

Może być tak jak pisał "LucaS" gdy odpalasz dużo aplikacji bądź nortona wzrasta zapotrzebowanie na prąd , a co za tym idzie zasilacz dostaje po pupie a że najprawdopodobniej jest to jakiś no-name to nagrzewa sie przy tym bardzo i przy okazji wszystko w koło. Ja bym zainwestował w nowy zasilacz :) . A jeśli będziesz się bardzo upierał że to płyta główna to jeśli masz ją na gwarancji to idź ją oddaj i powiedz jakie masz objawy ;) .

17 Maj 2007, 18:08

Mialem podobny problem... Tylko mi sie tak dzialo przy NFS... Problem rozwiazal poprostu nowy silnijszy zasilacz.... Bo moj 300W juz nie wydalnial :/

pozycz sobie zasilacz od kogos i sprawdz, moze to wlasnie on jest przyczyna problemu, bo szkoda inwestowac w ciemno nie widzac co kompa konkretnie boli

17 Maj 2007, 20:44

Co mobo czy proc?? Pewnie jakis wentyl sie zatarł sprawdź to. A najlepiej oddaj kompa do serwisu.... Bo jak widze nic a nic sie nie znasz na tym....