TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer się wiesza; czytnik kart; otwarcie dysku wymiennego

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer się wiesza; czytnik kart; otwarcie dysku wymiennego

Postprzez grzesiek1925 » 27 Sty 2011, 19:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729)


Czy mógł by ktoś sprawdzić ten log?

http://wklej.eu/index.php?id=5cc4bdbc02

Nie jest to mój log, tylko pewnego usera z innego forum.
problem polega na tym że jak wkłada adapter do czytnika kart(ma zamontowany w komputerze) to gdy próbuje otworzyć dysk wymienny to się cały mój komputer wiesza i nic nie chce się otworzyć.Dodam iż wczoraj jeszcze się dało.Często miał takie problemy.
Dioda od czytnika miga jak próbuje wejść na kartę.
grzesiek1925
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 91
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:31

Re: Sprawdzenie logu

Postprzez kominekl » 27 Sty 2011, 19:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )


Powinny być dwa logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Sprawdzenie logu

Postprzez mateo8898 » 27 Sty 2011, 21:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13


Był tutaj stosowany ComboFix, więc podaj log (w sumie to on niech Ci przekaże), który wtedy utworzył.

Jest tutaj infekcja (keylogger) i kilka toolbarów do wywalenia, ale wątpię czy to ma związek z problemem. Raczej to wygląda na problem z kartą pamięci lub czytnikiem.

Odinstaluj toolbary: Softonic-Polska Toolbar, Ask Toolbar, Conduit Engine, DAEMON Tools Toolbar, BitTorrentBar Toolbar

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2790392&SearchSource=3&q={searchTerms}"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.param.yahoo-fr: "chr-greentree_ff&type=937811"
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: [email protected]:3.9.1.14019
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: [email protected]:3.2.5.2
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://websearch.ask.com/redirect?client=ff&src=kw&tb=DDR&o=16621&locale=en_US&apn_uid=D5DEBDEB-30FF-44D5-BEDE-B2F03B947BE5&apn_ptnrs=1Q&apn_sauid=E25ED25E-9EFE-496A-9687-4A0D5F583709&apn_dtid=YYYYYYYYPL&q="
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: [email protected]:1.1.3.0244
[2011-01-17 03:05:26 | 000,000,000 | ---D | M] (BitTorrentBar Community Toolbar) -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\extensions\{88c7f2aa-f93f-432c-8f0e-b7d85967a527}
[2011-01-17 16:32:13 | 000,000,000 | ---D | M] ("DAEMON Tools Toolbar") -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\extensions\[email protected]
[2011-01-17 16:32:00 | 000,000,000 | ---D | M] (Conduit Engine) -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\extensions\[email protected]
[2010-11-15 21:13:42 | 000,000,000 | ---D | M] (Ask Toolbar) -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\extensions\[email protected]
[2011-01-26 16:21:26 | 000,002,567 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\searchplugins\askcom.xml
[2011-01-17 03:05:26 | 000,000,863 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\searchplugins\conduit.xml
[2011-01-17 16:32:20 | 000,000,000 | ---D | M] (Softonic-Polska Community Toolbar) -- C:\Documents and Settings\Sutek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\ze668nmv.default\extensions\{c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf}
O20 - Winlogon\Notify\LogonInit: DllName - logonInit.dll - C:\Program Files\Common Files\logonInit.dll ()
O28 - HKLM ShellExecuteHooks: {AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972} - Reg Error: Key error. File not found
[2011-01-27 14:13:11 | 000,001,954 | ---- | M] () -- C:\Program Files\Common Files\userInit.dll
[2011-01-27 14:11:33 | 000,000,286 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-1482476501-1979792683-682003330-1003.job
[2011-01-27 14:11:33 | 000,000,278 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-1482476501-1979792683-682003330-1003.job
[2011-01-27 14:01:00 | 000,000,234 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar.job
[2011-01-14 14:18:22 | 000,000,051 | ---- | M] () -- C:\ffsync.cfg

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL (tylko ustaw OTL wg. tej instrukcji -> viewtopic.php?f=22&t=13967#p107754 i podaj obydwa logi).
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]