TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer się zwiesza i wykrywa błędy w CHKDSK

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer się zwiesza i wykrywa błędy w CHKDSK

Postprzez quard » 17 Sie 2010, 19:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.19) Gecko/2010031422 Firefox/3.0.19


quard
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 07 Sty 2010, 16:25

Re: Komputer się zwiesza i wykrywa błędy w CHKDSK

Postprzez mateo8898 » 17 Sie 2010, 19:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 Firefox/3.6.8


Pobierz ten plik -> http://www.dlldump.com/download-dll-fil ... nload.html i wrzuć do folderu C:\WINDOWS\System32

Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
File::
c:\documents and settings\xxx\Menu Start\Programy\Autostart\OpenOffice.org 2.4.lnk

Driver::
enmix
zybushw
SASKUTIL
SASDIFSV
AegisP
SNPSTD3
ACS

NetSvc::
enmix
zybushw

Registry::
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List]
"8461:TCP"=-
"8462:TCP"=-
"7316:TCP"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"nwiz"=-
"SkyTel"=-
"NeroFilterCheck"=-
"RTHDCPL"=-

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-790525478-1085031214-1417001333-1003\..\URLSearchHook: - Reg Error: Key error. File not found
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "ICQ Search"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "ICQ Search"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://search.icq.com/search/afe_results.php?ch_id=afex&q="
O2 - BHO: (My Global Search Bar BHO) - {37B85A21-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - Reg Error: Value error. File not found
O4 - HKLM..\Run: [BearShare] C:\Program Files\BearShare\BearShare.exe File not found

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL

Pobierz HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _Tune.html i podaj screenshoty z zakładki Health i Error Scan.

Wejdź w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdź, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu
To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]