Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Komputer się zwiesza i wykrywa błędy w CHKDSK

17 Sie 2010, 19:43

Komputer ciągle się zawiesza, i wolno chodzi.

Log COMBOFIX: http://www.wklej.eu/index.php?id=f9566a78c5

Log OTL : OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=4e6166c07a
Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=d0c52c0045

SRENG: http://www.wklej.eu/index.php?id=ebd93b38d4

Z góry dziękuję :).

Re: Komputer się zwiesza i wykrywa błędy w CHKDSK

17 Sie 2010, 19:59

Pobierz ten plik -> http://www.dlldump.com/download-dll-fil ... nload.html i wrzuć do folderu C:\WINDOWS\System32

Wklej do notatnika:
Kod:
File::
c:\documents and settings\xxx\Menu Start\Programy\Autostart\OpenOffice.org 2.4.lnk

Driver::
enmix
zybushw
SASKUTIL
SASDIFSV
AegisP
SNPSTD3
ACS

NetSvc::
enmix
zybushw

Registry::
[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\GloballyOpenPorts\List]
"8461:TCP"=-
"8462:TCP"=-
"7316:TCP"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"nwiz"=-
"SkyTel"=-
"NeroFilterCheck"=-
"RTHDCPL"=-

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-790525478-1085031214-1417001333-1003\..\URLSearchHook: - Reg Error: Key error. File not found
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "ICQ Search"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "ICQ Search"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://search.icq.com/search/afe_results.php?ch_id=afex&q="
O2 - BHO: (My Global Search Bar BHO) - {37B85A21-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - Reg Error: Value error. File not found
O4 - HKLM..\Run: [BearShare] C:\Program Files\BearShare\BearShare.exe File not found

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL

Pobierz HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _Tune.html i podaj screenshoty z zakładki Health i Error Scan.

Wejdź w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdź, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu
To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE
Wyślij odpowiedź