TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Konfiguracja DC++ lub router TP-Link WIFI

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Konfiguracja DC++ lub router TP-Link WIFI

Postprzez danelo1123 » 25 Paź 2012, 15:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.94 Safari/537.4

Witam jestem zielony w tych sprawach :]
Tak jak w temacie.....
Mam dc++ i oto moje ustawienia [EHH mam router TP-link z WIFI]
screeny
1 opcja
Image
Image
Image
2 opcja [3 obrazek te same rezultaty wyżej]
Image
Image
3 Opcja DAJE takie same rezultaty co wyżej LIPA
Image
[Mam publiczny adres ale niby jakoś da się ustawić publiczne na kompa z routera]
Chodzi o to że jak dam 2 OPCJE to tam trzeba wpisać porty..
"Nie mam hasła i loginu do router "admin-admin"Nie działa
mam jedynie "kacprzak12092012"hasło na wifi ale to nic nie zmienia"
Widziałem dużo poradników ale chcę stworzyc oficjalny złożony w kupe poradnik więc piszcie jak to zrobić..
POMOCY pomóżcie jak skonfigurować DC++ do tego routera albo jak skonfigurować router ale nie znam haseł...
Prosze o szybkie odp..
Kod: Zaznacz wszystko
Światło czy blask ogień czy deszcz, też nakurwić salto chcesz?
danelo1123
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 21 Maj 2011, 10:55

Re: Konfiguracja DC++ lub router TP-Link WIFI

Postprzez danelo1123 » 26 Paź 2012, 13:42