TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

konfiguracja mandrivy

Tematyka związana z rodziną systemów operacyjnych Unix. Klony i pochodne danego systemu operacyjnego oraz inne typy OS

konfiguracja mandrivy

Postprzez deksior » 19 Lis 2007, 18:00

PostUA:


może mi ktoś pomóc??
mam linuxa mandrive powerpack'a 2008 (gnom) i chcialbym go sobie jakos skonfigurowac zeby mial taki fajny wyglad jak widzialem na youtubie np zeby okna znikaly z motywem plomienia i takie tam inne ustawienia. jestem totalnym laikiem w kwesti linuxa mam go dopiero od 2 dni. dziekuje.
deksior
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 19 Lis 2007, 13:27

Postprzez belladona123 » 19 Lis 2007, 18:27

PostUA:


Nie mam mandrivy i nie bardzo ci pomoge(jest przeciez polska strona mandrivy,tam szukaj)! Musisz miec ustawionego compiz-fusion jako menadzera okien i wtedy dopiero doswiadczysz bajerow widzianych na YouTubie!W nowym ubuntu jest on domyslnym menadzerem wiec takie bajery witaja cie od razu!
Awatar użytkownika
belladona123
Postujący
Postujący
 
Posty: 250
Dołączenie: 15 Paź 2006, 00:36
Miejscowość: Edinburgh

Postprzez niunka » 19 Lis 2007, 19:16

PostUA:


Ubuntu Beryl jest dosc wymagajacy i pracuje na OpenGl, pozatym jest niestabliny,to tyle co dawaja ci bajery na pingwinie.
Niestety dla uzytkownikow slabszych komputerow Linux bedzie koniecznoscia i ratunkiem.
Awatar użytkownika
niunka
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2410
Dołączenie: 08 Maj 2005, 15:21
Miejscowość: Kempten
Pochwały: 1


Powróć do Unix / Linux / Inne typy OS

Kto jest na forum