Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Łącze internetowe: opóźnienie między 100 - 800ms

29 Mar 2013, 20:35

Witam. Pierwszy raz korzystam z tego rodzaju forum i jestem dość zielony. Ostatnio mam problemy z łączem internetowym. Opóźnienie kiedyś dochodziło maksymalnie do 60ms, teraz waha się między 100-800ms, czasem skacze do 1000+.

Logi z OTL:
OTL.txt http://www.wklej.eu/index.php?id=99f6edae2b
Extras.txt http://www.wklej.eu/index.php?id=9d1329b083

Logi z GMER: http://www.wklej.eu/index.php?id=743a4547bd

Re: Proszę o sprawdzenie logów

30 Mar 2013, 00:41

W logach czysto, kosmetyka. Sprawdź, czy problem występuje przy wyłączonym antywirusie i firewallu.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O8:64bit: - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt, po restarcie Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Zaktualizuj Firefoksa do najnowszej wersji (Firefox -> Pomoc -> O programie Firefox...)

Re: Proszę o sprawdzenie logów

30 Mar 2013, 16:19

Wykonałem wszystko według instrukcji, problem pozostał. Siostra korzystająca z tego samego łącza ma podobny problem.( oboje łączymy się bezprzewodowo) Czy to może być wina routera?

Re: Proszę o sprawdzenie logów

31 Mar 2013, 12:28

A sprawdzałeś to:
Sprawdź, czy problem występuje przy wyłączonym antywirusie i firewallu.

:?:
Wyślij odpowiedź