Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Laptop wariuje, są problemy z jego uruchomieniem - logi

04 Mar 2010, 22:41

Witam, proszę o sprawdzenie logów. Laptop ostatnio wariuje, są problemy z jego uruchomieniem (komputer pracuje, jest siwy ekran, ale tak jakby nie przechodzi do nastepnego etapu), podczas przeglądania internetu często wiesza się przeglądarka. Ponadto podczas pracy wyskakują jakies artefakty typu szare paski obok kursora, szare plamy w oknach folderów itp. W trybie awaryjnym wszystko dziala, format nie pomogl, a takze najnowsze sterowniki do karty graficznej. Z góry dzięki za pomoc.

Oto logi:
http://wklej.eu/index.php?id=12726be54d hijack
http://wklej.eu/index.php?id=1b2e513509 combofix
http://wklej.eu/index.php?id=2df700cd49 otl
http://wklej.eu/index.php?id=6acbcd0780 extras

Re: Prośba o sprawdzenie logów

04 Mar 2010, 23:08

Logi są czyste, więc to nie będzie pewnie wina infekcji.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

W dzienniku zdarzeń są jakieś błędy sterownika karty graficznej, więc możliwe, że z nimi jest problem.
Wyślij odpowiedź