UA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.11) Gecko/2009060215 Firefox/3.0.11
UA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1
UA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)
nie moge zrobic skana Dr.Web Cure It! bo nie moge go sciagnac
UA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1) Gecko/20090624 Firefox/3.5 (.NET CLR 3.5.30729)
Michael Parker napisał(a):W takim razie przeskanuj system Kaspersky Online Scanner. Następnie daj raport na forum.
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Illidan